11월 7일 밸런스 패치 내용

https://en-forum.guildwars2.com/discussion/14429/game-release-notes-november-7-2017

밸런스 관련된거만 번역해보겠습니다. 오역 및 의역 다분하니 꼭 공홈 참조하세요!!!


스턴 브레이크 스킬 : 이제 많은 스턴 브레이크 스킬들이 공중에서 사용가능. 모두 다에게는 해당되는 사항은 아님.

턴트 : 이제 이 스킬을 분으로 바꾸는 효과로 전환했을때 2초의 레지스턴스 분을 줌.

슈퍼리어 룬 오브 더 파이어브랜드 : 컨댐이 증가하는 대신 컨듀가 증가하는 버그 수정

PvP : PoF 엘리트 룬들이 추가됨

룬 오브 더 가디언 : 이 룬은 이제 2초의 글로벌 쿨을 가짐

배리어 : 감소하기까지의 시간은 1초에서 2초로 증가했지만, 배리어가 감소 되는 시간이 4초에서 3초로 단축 (자동으로 깎이는건 2초로 늘었지만, 배리어가 깎이는 속도는 더 빨라집니다)




엘리

어짜고저짜고 이러쿵저러쿵해서 패치함


  • Polaric Slash: 캐스팅 시간과 캐스트 후딜이 0.24초 감소

  • Crystalline Strike: 캐스팅 시간과 캐스트 후딜이 0.24초 감소

  • Fire Swipe: 캐스팅 시간과 캐스트 후딜이 0.24초 감소

  • Clapotis: 캐스팅 시간과 캐스트 후딜이 0.24초 감소

  • Flame Uprising: 시전시 가하는 대미지가 50% 증가

  • Cauterizing Strike: 물리댐 20% 증가, 버닝 컨디션을 가진 적에게 가하는 댐지 14% 증가 

  • Pyro Vortex: 이 스킬은 이제 0.33초 마다 적용되며, 총 작용하는 횟수가 6번으로 증가

  • Fiery Greatsword—Flame Wave: 이 스킬은 이제 애니메이션 도중 다른 스킬을 사용할 수 있습니다.

  • Fiery Greatsword—Lesser Fiery Eruption: 패시브로 발동된 이 스킬의 쿨이 3초에서 6초로 증가

  • Conjure Earth Shield: 뭐 배리어 추가한다고 하는거같음

  • Conjure Earth Shield—Stone Sheath: This skill now applies 2 seconds of Tectonic Shift in addition to its current effects when successfully blocking an attack. The physical damage of this skill has been increased by 100%.

  • Conjure Earth Shield—Magnetic Surge: The physical damage of this skill has been increased by 100%. In addition to its current effects, the beginning of this skill now grants Magnetic Aura to the user for 4 seconds.

  • Conjure Earth Shield—Magnetic Shield: This skill now applies 2 seconds of Tectonic Shift in addition to its current effects for each enemy struck by the attack. The casting time of this skill has been reduced by 0.4 seconds.

  • Conjure Earth Shield—Crippling Shield: This skill now deals double damage and inflicts 2 stacks of bleeding for 10 seconds (per target) if the user is under the effects of barrier.

  • Conjure Earth Shield—Shield Smash: Increased the physical damage of this skill by 17%.

  • Conjure Frost Bow—Ice Storm: 플레이어가 아닌 적에겐 0.25초의 공격 쿨이 생김?

  • Arcane Power: 아군에게 적용되는 스택의 수가 2로 감소, 사용자는 4스택을 얻음

Traits

  • Final Shielding: 이름 변경?




엔지니어


  • kills

    • Sun Edge/Sun Ripper/Gleam Saber (검1번): 열기에 따라 크리 확률 증가하는 효과 삭제하고 댐지 증가하는 효과를 넣음. 50 이상이면 10%, 100이상이면 20%임.

    • Gleam Saber (검1번 마지막): 댐지 10% 증가

    • Refraction Cutter (검2번) : 투사체 댐지 25% 증가, 투사체들에 프로젝타일 피니셔 효과 추가, 투사체 크기 증가.

    • Radiant Arc (검3번): 캐스팅 시간 및 캐스트 후 딜레이 0.1초씩 감소.

    • Holo Leap (포톤포지 2번): 스위프트니스나 슈퍼스피드가 이제 점프를 하고나서 적용됨.

    • Photon Blitz (포톤포지 4번) : 이 스킬은 이제 20%의 프로젝타일 피니셔 확률을 지님

    • Holographic Shockwave (포톤포지 5번): 이 스킬은 이제 블래스트 피니셔로 적용됨. 이제 충격파가 발생하기 전에 시전을 방해당하면 스킬 쿨이 돌아가는게 아니라 방해받은거로 간주되어 짧은 쿨이 적용됨.

    • Coolant Blast (새 힐링 스킬): 이 스킬은 이제 블래스트 피니셔임. 칠 컨디션 지속시간이 2초에서 4초로 증가.

    • Cauterize(새 힐스킬 툴벨트 스킬): 제거하는 컨디션의 갯수가 3개로 증가. 열기가 50이상이면 컨디션 제거 갯수 6개로 증가. 

    • Photon Wall: 캐스트후딜 0.25초 감소

  • Traits

    • Crystal Configuration: Storm: 투사체가 이제 20% 확률로 프로젝타일 피니셔

    • Solar Focusing Lens: 다음 몇 공격에 추가대미지 10% 추가로 적용.

    • Photonic Blasting Module: 댐지 25% 증가. 왜한거지

    • Vent Exhaust: 댐지 120% 증가. 버닝 스택이 3에서 1로 줄음. 버닝 지속시간은 3에서 6초로 증가


가디언


  • Skills

    • 이제 책 착용하면 책마다 0.5초의 글로벌 쿨이 생김

    • Mantras: 마운드중에 뭐 어짜고저짜고 버그 제거

    • Mantra of Flame: 사거리 450으로 증가 범위 180으로 증가.

    • Mantra of Lore:사거리 450으로 증가 범위 180으로 증가.

    • Mantra of Liberation:사거리 450으로 증가 범위 180으로 증가.

    • Mantra of Potence:사거리 450으로 증가 범위 180으로 증가.

    • Mantra of Solace: 사거리 450으로 증가 범위 180으로 증가.

    • Mantra of Truth:사거리 450으로 증가 범위 180으로 증가. 아귀찮아

  • Traits

    • Healer's Retribution: 뭔 스킬 쓰면 리탈얻는 버그 수정함

    • Liberator's Vow: 스킬 적용 주기 12초에서 8초로 감소

    • Stalwart Speed: 스킬 적용 주기 5초에서 8초로 증가

    • Quickfire:Ashes of the Just 얻는거 1로 감소. 적용 주기 10초에서 8초로 감소

    • Retribution: 검과 창으로 공격시 대미지 표시 잘못된거 수정??



메스머


  • Mirage: 미라지 클록을 위한 새 Ui추가

  • Skills

    • Axe Autoattack: 중간에 따른스킬 쓰면 딜레이 생기는거 수정?

    • Lingering Thoughts: 모라는지 모름 Lowered aftercast by 0.1 second. Fixed a bug that caused this skill to show an incorrect casting time. Added a 0.25-second recharge between uses of this skill to prevent accidental double use.

    • Axes of Symmetry: 섀도우 스탭 후 타겟의 시야를 돌려버림.이제 스킬 캐스팅 전에 사거리 측정함? 섀도우 스탭 최대거리 20% 감소???

    • Illusionary Ambush: Increased Mirage Cloak duration to 1 second to be consistent with other skills. This skill now takes into account your currently wielded weapon when determining maximum shadowstep distance from the target. Updated minimum and maximum distances from target for random shadowstep calculations. This skill will now rotate the camera to face your target after the shadowstep.

    • Imaginary Axes: Increased seek distance for the follow-up attack by 20%. Increased stacks of confusion for the player version of this skill from 1 to 2 (clones still apply 1 stack). Increased damage by 20%. This skill no longer requires you to face your target.

    • Phantasmal Berserker: 캐스팅 시간 0.75초로 감소

    • Chaos Vortex: 투사체 속도 25% 증가. 투사체 댐지 20% 증가. 컨퓨전과 토멘트 컨디션은 제거함. 이제 이 스킬은 블리딩, 버닝, 버너블리티 컨디션을 일으킴

    • Jaunt: Fixed a bug that prevented this skill from being recognized as an elite skill for the purposes of some rune effects.

  • Traits

    • Mirrored Axes: Fixed a bug that prevented clones from generating the bonus axe.

      • Phantasmal Seeking Axe: Increased seek distance for the follow-up attack by 20%. Increased damage by 33%. Reduced angle variance.

      • Phantasmal Spinning Axe: Increased torment duration from 2 seconds to 3 seconds. Increased damage by 33%.

    • Sand Shards: Fixed the incorrect skill facts to show the actual value of 3 stacks of bleeding for 4 seconds.

    • Desert Distortion: Fixed a bug that prevented mirrors from spawning if Distortion was activated while jumping.


메스머는 잘몰라용











네크로댄서 
역시 저의 바람은 통했습니다




  • Skills

    • Blood Is Power (World vs. World): 이 스킬은 WvW에서도 쿨20초임미다.

    • Deathly Chill (World vs. World): 이 스킬은 이제 WvW에서도 1스택의 블리딩 컨디션을 줌미다.

    • Manifest Sand Shade: 버그 수정 Fixed a bug that could cause this skill's targets to be lost due to proximity between shades or the casting scourge. Made back-end changes to increase the priority of shade visibility.

    • Nefarious Favor: 버그 수정 Fixed a bug that could cause this skill's targets to be lost due to proximity between shades or the casting scourge.

    • Sand Cascade: 버그 수정 Fixed a bug that could cause this skill's targets to be lost due to proximity between shades or the casting scourge.

    • Garish Pillar: 버그 수정 Fixed a bug that could cause this skill's targets to be lost due to proximity between shades or the casting scourge.

    • Desert Shroud: 버그수정, 공격당 댐지 25% 증가.  타격당 적용되는 토멘트 지속시간이 4초로 증가 PvE만. Fixed a bug that could cause this skill's targets to be lost due to proximity between shades or the casting scourge.  Increased the damage inflicted per strike of this skill by 25%. Increased the duration of torment inflicted on each pulse of this skill from 2 seconds to 4 seconds in PvE.

    • Reaper Shroud: 라이프포스 감소율 5%로 증가. 

      • Life Rend: 댐지 25% 증가. 

      • Life Slash: 댐지 30% 증가. 

      • Life Reap: 댐지 25% 증가, 라이프 포스 얻는거 1.5%로 감소.

      • Death's Charge: 댐지 25% 증가.

      • Soul Spiral: 댐지 40% 증가. 포이즌 지속 2초로 감소. 휠 피니셔 횟수 4회로 감소.

      • Executioner's Scythe: 체력 50% 이상인 적에게 댐지 33% 증가

      • 체력 50% 미만인 적에게 댐지 30% 증가

      • 체력 25% 미만인 적에게 댐지 28% 증가

    • Fading Twilight: 댐지 8% 증가. 

    • Sand Swell: 모라는겨 This skill can no longer be canceled by other skills before the portal is created. Fixed an issue where the displayed casting time did not reflect the actual casting time.

    • Chilling Scythe: 댐지 21% 증가. 

  • Traits

    • Reaper's Onslaught: Recharge reduction on shroud skills is now calculated per target hit by Life Reap.

    • Rending Shroud: 트레잇 이름  Awaken the Pain로 변경. 이 트레잇은 슈라우드 들어갈때 이제 5스택의 마이트를 5초간 주고 마이트 버프를 변경함???! (80렙 기준 40의 파워, 20 컨디션 댐지)

    • Reaper's Might:  버그 수정 Fixed a bug that was preventing this trait from properly granting might on use of scourge shroud skills.

    • Dhuumfire: 버그 수정 Fixed a bug that was preventing this trait from properly inflicting burning on use of scourge shroud skills.

    • Unyielding Blast: 버그 수정 Fixed a bug that was preventing this trait from properly inflicting vulnerability on use of scourge shroud skills.

    • Spiteful Spirit: 체력 50% 미만이면 2개의 분을 컨디로 바꾸는 효과 추가

    • Unholy Martyr: 긴건 모름 ㅋㅋ This trait's functionality has changed. It now causes the necromancer to draw up to 5 conditions from 5 allies within a range of 600 to themselves when entering shroud. When exiting shroud, the necromancer consumes up to 3 conditions, converting each condition into 7% life force.

    • Signets of Suffering: This trait now grants the passives for all equipped signets while in shroud, regardless of whether those signets were on recharge prior to entering shroud. Removed 20% recharge reduction. This trait now causes all signets to recharge by 4% each second that shroud is active.

    • Plague Sending: This trait has had its functionality changed. It now causes your first strike after entering shroud to transfer two conditions to your target.



레인저


  • Skills

    • Beastmode: Mounting while merged will now preserve your state as having been merged so that when you dismount you will instantly reenter Beastmode. Fixed a bug that would temporarily stow a ranger's pet if downed when in the middle of merging.

    • Call of the Wild: 비스트 모드일때 이 스킬은 방어불가임

    • Bonfire: 지속 2초로 감소

    • Whirling Defense: 댐지 15% 증가

    • "Guard!": 비스트모드일때 강화됨?

    • "Search & Rescue!":버그 수정  Fixed a bug that prevented this skill from pulling an ally to you and reviving them while in Beastmode.

    • Sharpening Stone:  블리딩 지속시간 8초로 감소

    • Water Spirit: 최대 적용 대상 10명으로 증가

    • Frost Spirit: 최대적용 대상 10명으로 증가

    • Sun Spirit: 최대 적용 대상 10명으로 증가

    • Stone Spirit: 최대 적용 대상 10명으로 증가

    • Storm Spirit:최대 적용 대상 10명으로 증가

    • Spirit of Nature:최대 적용 대상 10명으로 증가

    • Seed of Life: 기본 힐량이 18.5% 감소. 힐링 스케일이 21.5% 증가? (뭐 힐 계수 말하는건가)

    • Griffon Stance: 쿨 40초로 감소. 회피시 마이트는 2스택을 줌.

    • Vulture Stance: 공격이 이 스킬을 작동시키는 시간 100%증가? 마이트와 포이즌 컨디 지속시간은 4초로 감소. 체력 제한 삭제, 이 스킬은 이제 마이트와 포이즌을 매 공격마다 적용함.

    • Moa Stance:리제너레이션 8초 추가. 모아 스탠스의 효과를 10초로 증가시킴.

    • One Wolf Pack: 추가 공격의 적용 주기 100% 증가? 추가 공격이 적용되기 까지의 시간이 0.5초로 감소???? 이 스킬의  댐지 10% 감소.

  • Pets

    • Rock Gazelle—Headbutt: 이제 공격하는 동안 적 앞으로 이동함. 펫이 타겟을 더 잘 따라감. 

    • Rock Gazelle—Charge: Reduced the activation period of this skill by 0.5 seconds and increased the movement speed so that it more frequently travels the indicated range of 900. The gazelle will now move through targets and may hit up to 3 in one charge.

    • Rock Gazelle—Kick: This skill has been sped up considerably and will now start its attacks beginning at 0.5 seconds.

    • Iboga—Consuming Bite: This skill now moves the iboga toward its target and recovers considerably faster between attacks.

    • Wilting Strike: Fixed a bug that prevented this trait from affecting the F2 skills of the rock gazelle, iboga, and jacaranda.

  • Traits

    • Pack Alpha: Fixed a bug that prevented this trait from affecting the F2 skills of pets from the Path of Fire region.

    • Unstoppable Union: Fixed a bug that prevented this trait from stun breaking when activating Beastmode.

    • Oppressive Superiority: Clarified the description of this trait to explicitly call out the percentile comparison for its bonuses.

    • Leader of the Pack: This trait now increases the duration of stance enhancements applied to the ranger using a stance skill by 50% in addition to its previous effects.

    • Verdant Etching: 발동시 힐량 18.5 % 감소, 힐링 스케일 21.5% 증가.

    • Grace of the Land: 이제 이 트레잇은 유니크 강화 효과가 아님? 이제 4스택의 마이트를 너님의 셀레스티얼 아바타 스킬 범위에 8초간 10명의 아군에게 줌. 머지 고인된건가? This trait no longer grants a unique enhancement. It now grants 4 stacks of might for 8 seconds to up to 10 allies in the area of your Celestial Avatar skills.







레버넌트



  • Skills

    • Duelist's Preparation: 이 스킬은 이제 검 오프핸드 스킬이 아님 ㅋㅋ?

    • Shackling Wave: This skill has been reworked and will now deliver up to 5 strikes to random enemies in the area in addition to its initial impact. Immobilize duration has been reduced to 1 second and is increased by 1 second to all targets per target struck. Base damage of this skill has been reduced by 20%. Bonus strikes are equal to 25% of the initial impact each. The cooldown of this skill has been set at 15 seconds, while the energy cost is set at 10.

    • Grasping Shadow: This skill has been renamed to Deathstrike and has a reworked functionality. Activating this skill will now shadowstep the revenant toward their target, up to a range of 600 away, and deliver a strike that chills and slows the foe for 3 seconds while gaining fury. If this attack successfully lands, the revenant will immediately deliver a second attack that deals large damage. The cooldown of this skill is 20 seconds, with the energy cost being 20 as well.

    • 둘다 리워크 같은데 뭐라는지 모르겟다 써보세용

    • Bloodbane Path: 타격당 블리딩 8초로 증가.

    • Sevenshot:화살 하나당 토멘트 지속 7초로 증가. 

    • Spiritcrush: 버닝 지속 3초로 증가, 슬로우 1.5초로 증가.

    • Heroic Command: 칼라 페버 얻는거 2스택으로 증가.

    • Orders from Above:알래크래티 지속 1.5초로 증가.

    • Echoing Eruption: 토멘트 거는거 4스택 8초로 감소. 버그 수정Decreased the amount of torment inflicted by this skill from 5 stacks for 10 seconds to 4 stacks for 8 seconds. Fixed a bug that was causing inconsistency with moving toward your target. Fixed a bug that could cause attacks from multiple revenants using this skill to miss a target.

  • Traits

    • Lasting Legacy: 이제 이 트레잇은 칼라스 페버 최대 스택을 안올려줌 ㅋㅋ 이제 효과를 올려줘서 50 페로시티와 3%의 컨댐을 올려주고 Heroic Command로 얻는 마이트를 3스택으로 올려줌

    • Radiant Revival: 버그 Fixed a bug that caused the effect applied by this skill to use the wrong icon.

    • Charged Mists: 리워크함.10이나 10미만에서 레전드 바꾸면 레전드 바꿀때 25의 추가 에너지를 얻음.

    • Shrouded Mists: 리워크함. Song of the Mists로 개명함. 효과는 뭐라는건지 This trait has been reworked and renamed Song of the Mists, and it causes invoking a legend to cast a skill based on the legend you are invoking. This trait has swapped positions with Roiling Mists.

    • Equilibrium: Spirit Boon으로 개명함. 레전드 효과를 준다는거 같음 This trait has been reworked and renamed Spirit Boon and grants a legend-specific boon to yourself and nearby allies when you invoke a new legend.

    • Cruel Repercussion:  이름 바꿈 Forceful Persistence로 7%의 업킵 스킬쓰면 추가댐지 어쩌고짜고 모라는겨 This trait has been reworked and renamed to Forceful Persistence, and it causes you to deal 7% increased damage while maintaining an upkeep skill. Herald upkeep skills grant a 2% bonus but can be stacked. This trait has swapped positions with Cleansing Channel.

    • Incensed Response: 마이트 스택 5로 증가. 이제 이 트레잇 발동하려면 퓨리를 필요로함?Increased might stacks from 2 to 5. This trait now requires you to be the source of fury in order to gain might.


얘는 왤케 개명을 많이하는지





시프
도둑넘



  • Skills

    • Deadeye Stolen Skills: 점프하는중이나 공중에서 스킬쓰는거 도중 사용가능. 버그 수정했고 이제 항상 마크 찍은 대상에게 사용함. 타겟이 다른거여도 마크찍은거에만 사용함. 아무튼 걔한테만 사용함.

    • Rifle: 투사체가 어짜고 저짜고 All rifle skills that fire projectiles will now attempt to face the target before determining if they should activate.

    • Death's Retreat: 이제 설명에 타겟에게서 멀어진다고 표시되는거같음. 섀도우 스텝의 안정성 증가?? Updated the description to indicate that this skill shadowsteps away from your current target. Improved the reliability of shadowstep in areas with complex terrain.

    • Death's Judgment: 이제 타겟으로 찍은 적에게만  추가댐줌. 설명 수정함

    • Free Action: 적 스킬에 의해 공중에떳을때도 앉기 상태 해제 가능함. 써져잇는 컨디 못지우는 버그수정

    • Cursed Bullet: Fixed a bug that prevented this skill from working with the Rending Shade trait. Boon steal from Rending Shade occurs before boon corruption.

    • Bandit's Defense: 쿨 20초로 증가

    • Binding Shadow: 시작 시작 전에 사거리 측정함? 지여된 공격 사거리 제거한다는데 뭔소린지  This skill now performs a range check before activating. Removed range and line-of-sight restrictions from the delayed attack.

    • Shadow Meld: 버그 수정 Fixed a bug that prevented this skill from being recognized as an elite skill for the purposes of some rune effects.

  • Traits

    • Expeditious Dodger: 닷지 끝나고 스위프트니스 줌.

    • Unhindered Combatant: 이동 제한 컨디 지우면 4초간 모든 엔듀런스를 회복하는 효과를 줌? 아 먼소린지 모르겟음. Breaking inhibiting conditions with this trait now causes the thief to lose all endurance regeneration for 4 seconds. Direct endurance gains will still apply the full amount. Swiftness granted by this trait will now occur at the end of the dodge.

    • Improvisation: Fixed a bug that prevented this trait from working with ammo skills. It now restores 1 use to affected skills.

    • Renewing Gaze: 설명 수정

    • Don't Stop: 설명 수정

    • Perfectionist: Updated the description to clarify that boons are only gained when reaching full malice stacks. Gaining malice while at full malice stacks will not trigger this trait. Removed internal cooldown.

    • Fire for Effect: 이 트레잇에 쿨1초 추가. 이제 플레이어 주변과 마크찍은 적 주변 플레이어에게 거리 상관없이 마이트줌. 하지만 같은 타겟에게 트레잇이 한번만 발동하고 마이트가 8스택 12초로 감소. 마이트 적용 범위는 360으로 증가.



워리어
걱정맨


  • Skills

    • Cyclone Axe: 댐지 33% 증가

    • Throw Axe: 체력 50%미만이면 댐 50%증가, 25% 미만이면 100%증가

    • Whirling Axe: 댐지 33% 증가

    • Throw Bolas: 스택 쌓이는거 20초로 감소

    • Balanced Stance: 지속 4초로 감소. 스태빌 1초로 감소. 적용 주기 1초로 감소. 이제 지속동안 크리 공격에 면역임.

    • Berserker's Stance: 지속 4초로 감소. 아드레날린 얻는거 7로 증가, 레지 획득량 1 스택으로 감소, 쿨 30초로 감소. 딜레이 되는 문제 수정?

    • Natural Healing: Fixed a bug that caused this skill to remove an
      incorrect number of boons. Also fixed an issue in which this gave fewer
      stacks of Attacker's Insight than intended when removing multiple boons.

    • Decapitate: Fixed a bug that caused the shock wave from this skill to
      fail if the initial attack killed the target. Fixed a bug that caused
      the shock wave to deal less damage than listed. Fixed a bug that caused
      the shock wave from this skill to hit fewer than 5 targets.

    • Throw Axe: Fixed a bug that caused this skill to not update its ammo
      recharge skill fact when equipped with the Axe Mastery trait.

    • Winds of Disenchantment: 적이 쓰면 시각효과가 잇삼??

    • Full Counter: PvP와 WvW에서 쿨 12초로 증가함 ㅋㅋ

  • Traits

    • Peak Performance: 이제 이 트레잇은 피지컬 스킬들 댐지를 안올려줌, 하지만 피지컬 스킬 사용 후 워리어의 공격 댐지를 33% 늘려줌 (피빕에선 10초) 

    • Phalanx Strength: 마이트 지속 4초로 감소 ㅋㅋ 안타깝다

    • Revenge Counter:  컨디 옮기는거 3스택으로 감소 피빕과 전장에서만.




Season 9 starts today!

시즌9 피빕이 시작됬어용 


플2 (1600) 이상인 사람은 이제 시즌동안 랭크 듀오큐못함

아뮬렛 추가:

  • Avatar

    • Power, Precision: 1050

    • Healing, Vitality: 560

  • Grieving

    • Power, Condition Damage: 1050

    • Precision, Ferocity: 560

  • Harrier

    • Power: 1200

    • Healing, Concentration: 900

  • Marshal

    • Power, Healing: 1050

    • Precision, Condition Damage: 560

  • Swashbuckler

    • Power, Precision: 1050

    • Condition Damage, Vitality: 560

  • Wizard

    • Power, Condition Damage: 1050

    • Vitality, Precision: 560

룬 추가:

  • Weaver

  • Holosmith

  • Firebrand

  • Mirage

  • Soulbeast

  • Deadeye

  • Renegade

  • Spellbreaker







와우 졸리네요

자야지

이게 뭐하는 짓이람


다시 한번 말하지만 꼭!! 공홈에서 살펴보시기 바랍니다 이건 참고용임
Lv70
블리짜드
10%
 
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베니
288
이니
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  • 1
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로스트사가 - 윈드러너
리그오브레전드 - 로스트사가
도타2 (= 스팀) - Odd Hood
길드워2 - OddHood.8062
던전 스트라이커 - 오드

뉴 던전 스트라이커 - 오드

블로그 : http://blog.naver.com/knsxc

  

 

 

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