롭스군
2018-02-24 22:22
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[개발자 코너]번)퀸 변경 개봉박두 - 공중 폭격!잘못된 부분있으면 댓글 혹은 쪽지로 지적해주시면 감사하겠습니다. Riot Xenogenic - 게임 디자이너 여러분 안녕하세요! Meddler가 언급했듯이, 저희들은 단기간에 퀸을 향상시킬 방안을 찾고 있으며, 이 게시물을 통하여 다음주 PBE에 적용할 테스트 중인 몇 가지 변경점에 대해 설명하도록 하겠습니다. 현재 해당 변경점들은 8.5 패치 적용을 목표로 하는 것은 아니지만, 여러분들의 의견을 가능한 빨리 듣고 싶었습니다. 그런고로, 저희들의 변경목록에 대한 목표를 설명해드리도록 하겠습니다.
그리고 저희들이 테스트 중인 변경점들입니다. 기본 지속 효과 - 매사냥 - 삶의 질 향상과 강력함을 증가시켰습니다.
기본 능력치 - 초반부의 강력함을 약간 덜어 후반부로 옮겨놨습니다.
R - 후방 지원 - 버그 수정, 삶의 질 향상, 한타 편의 사항 개선
위에서도 언급했지만, 현재 8.5패치에 적용될 내용이 아니기때문에 PBE에 적용하여 테스트해보고 이 내용에대한 토론을 할 시간이 좀 있습니다. 여러분의 의견을 들려주세요. 감사합니다! "가끔은...이 새가 그냥 잘난 척 하는 것 같지 뭐야." - 퀸 댓글 답변 내용) 1. 레벨 6 이후 부활 시 궁극기가 활성화되어있는 상태가 되는 변경점 고려중(귀환 X) 2. 루난의 허리케인 탄환도 매사냥 표식 터뜨리는 것 가능. Hey folks! As Meddler mentioned, we’ve been looking at ways to improve Quinn in the short-term, so this post is going to outline some changes we’ve been testing and are coming to PBE next week. The changes are not currently targeted for 8.5, but we’d love to get your feedback as soon as possible. So, with that said, here are the goals for our changelist: Increase her overall power, particularly by late game, without increasing her ability to bully in lane Improve the quality of life for Quinn players by fixing a number of bugs, especially with her ultimate Reduce the number of rules and exceptions around Quinn’s ult so it’s more fun to use Shift a little of her early game power into late game power And here are the changes we’ve been testing: Passive - Harrier - Quality of life improvement and power increase Auto-attacks that are already in-flight will now trigger and consume the Harrier mark Base Stats - Shift some of her early game power into late game power Starting AD reduced: 62 >>> 59 AD per level increased : 2.4 >>> 3 (AD at 18: 103 >>> 110) R - Behind Enemy Lines - Bug fixes, quality of life improvements, and teamfight usability improvement Fixed a bug that would sometimes prevent Skystrike from firing Skystrike now applies her Harrier mark to all enemy champions hit Fixed a bug where Skystrike would deal double damage if fired by re-activating her R Channeling no longer breaks when taking damage Removed the in-combat state that would refresh R’s cooldown every time combat was entered Taking damage from non-minions while channeling or while Behind Enemy Lines is active no longer breaks the channel or form. Instead, the movement speed bonus is removed for 2 seconds. Taking damage from minions no longer has any effect. As I said above, this is not currently slated for 8.5, so we have some time to discuss it and test it on PBE. Please let us know what you think. Thanks! |
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