★ 드루이드 변신 상태 공속 관련 내용 누락됨

늑대인간
1. 이제 툴팁에 시전 지연 시간이 표시됩니다.

Werewolf
1. Tooltip updated to now display Casting Delay
2. Changed how attack speed is determined while transformed as a Werewolf. Attack speeds while transformed should match attack speeds while untransformed (enhanced by the Werewolf's increased attack speed).

정확한 계산식을 명시하지는 않았지만
늑대 변신 후  아이템 공속 + 워울프 스킬 공속을 적용하면
4프레임 퓨리 가능한 무기의 폭이 늘어나고
툼리버는 3프레임 퓨리가 부활할지도 모르겠습니다.

워베어도 동일한 내용의 패치노트가 있습니다.


★ 쌍수 착용자의 공속 적용 방식 관련 내용 누락됨

일반 게임플레이 변경 사항

1. 캐릭터의 적중 시 막기가 캐릭터가 기술의 시전 이전 애니메이션을 재생하고 있을 때는 적용되지 않습니다(기술의 시전 이후 애니메이션을 재생하고 있을 때는 막기가 발동합니다).
2. 캐릭터의 타격 회복이 다른 플레이어에게 적중된 경우 점감 효과가 적용됩니다.


GENERAL GAMEPLAY CHANGES

1. Character hit block will no longer apply while your character is playing a skill pre-cast animation (Block will still trigger for the skill's post-cast animation).
2. Changed how attack speed is determined while dual-wielding weapons.  Swapping weapons between hands should no longer result in dramatically different attack speeds.
3. Character hit recovery will now have diminishing returns when being hit by another player.

왼손 오른손 무기 위치를 서로 바꿔도 공속에 큰 변화가 없도록 계산된다면
바바, 어쌔가 무기 놓는 위치 고민안해도 되겠네요.