Not much today.
오늘은 별로 없습니다.
-Storm states that making ultra-HD texture pack makes no sense. The difference would only be noticeable from like one meter distance in hangar and only like 0,1 percent of players would download it anyway. In words of Storm: "It would be absolutely pointless to waste time on creating, testing, distribution and support of this pack.";
Storm은 초고해상도 텍스쳐팩을 만드는 것은 수지타산이 맞지 않는다고 말했다. 차이점이라고는 차고에서 코 앞에서 지켜볼 때나 알아챌 수 있는데다가 0.1% 수준의 플레이어만이 다운로드 받는다. Storm의 말을 빌리자면, "그 텍스쳐팩의 제작, 테스트, 배포와 지원을 해주는건 전혀 의미가 없을 것이다."
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2015-03-16 02:05
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2015년 3월 15일자 개발자 QnASunday, 15 March 201515.03.2015 Q&A.-WG is currently working on complete analysis and rework of WoWp, they want to fix it and revive it; 워게이밍은 현재 월플에 대한 전체적 분석과 재작업에 들어갔다. 그들은 월플을 고치고 되살리고 싶어한다. -Mines were tested in WoWs internally but with unsatisfactory results (RG: I would revise the whole camouflage system before trying anything else. Makes no sense that a ship can cloak at 500m on open sea and with no smoke deployed). 월쉽에서 내부적으로 기뢰에 대해 실험해보았는데, 결과는 만족스럽지 못했다. (RG: 나라면 다른걸 해보기 전에 전체적인 위장 체계에 대해 재고해볼 것이다. 연막도 없이 망망대해에서 500m 앞의 함선이 사라지는건 상식적으로 말이 안된다.) (역주: Rita가 SS보다도 더 사견을 다는 것 같은데, 워쉽 해보신 분이면 구축함으로 가장 시야 나쁜 저티어 순양함 상대로 연막 쳐도 1km 정도면 보인다는걸 아실겁니다.) |
Skirmish 