http://na.leagueoflegends.com/en/featured/champion-warwick-uncaged-wrath

05:28 W설명 정확하게 수정.







스킬 설명 및 영상

기본 지속 효과: Eternal Thirst
워윅의 기본 공격은 추가 마법 피해를 줍니다. 만약 워윅의 체력이 절반 이하로 떨어졌다면, 동일한 양의 피해를 생명력으로 회복합니다. 

Warwick’s basic attacks deal bonus magic damage. If Warwick is below half health, the bonus damage heals him for the same amount.




Q: Jaws of the Beast
워윅이 대상에게 달려들고 깨물어 가한 피해의 일부를 체력으로 회복합니다. 대상에게 단축키를 누르고 있으면 대상을 추적하여 워윅이 그 뒤로 도약하게됩니다.

Warwick lunges forward and bites his target, healing for some of the damage dealt. Holding down the key locks onto the target, causing Warwick to leap behind them.




W (기본 지속 효과): Blood Hunt
체력이 절반 이하인 적 챔피언은 피의 흔적을 남기게 되며 피의 사냥감(Blood Hunted) 상태가 됩니다. 워윅은 피의 사냥감이 된 대상을 상대로 공격 속도가 증가하고 그 대상을 향해 이동할때 비전투 시 이동 속도가 크게 증가합니다. 이 추가 효과들은 체력이 매우 낮은 적을 상대로는 세 배가 됩니다.

Enemy champions with less than half health leave behind a global blood trail leading to them and are Blood Hunted. Warwick has increased attack speed against Blood Hunted targets and massively increased out-of-combat movement speed when moving toward them. These bonuses are tripled against enemies with very low health.

W (사용 시):
체력이 가득 차 있는 상태에서도 가장 가까이 있는 챔피언이 피의 사냥감(Blood Hunted) 상태가 됩니다. Blood Hunt의 사용 효과는 재사용 대기시간이 매우 길지만 사냥감 상태로 있는 적이 없으면 재사용 대기시간이 두 배로 빠르게 줄어듭니다.

The nearest champion is Blood Hunted, even if they're full health. Blood Hunt’s active has a long cooldown, but cools down twice as fast while no enemies are being hunted.




E: Primal Howl
워윅이 짧은 지속 시간 동안 감소한 피해를 받습니다. 지속 시간이 끝날때-혹은 다시 스킬을 사용했을때-워윅이 울부짖어 근처에 있는 적들을 공포에 질려 달아나게 만듭니다.

Warwick takes reduced damage for a short duration. At the end of the duration—or if activated again—Warwick howls, causing nearby enemies to flee in fear.



R: Infinite Duress
워윅이 지정한 방향으로 도약한다음, 충돌한 첫 챔피언을 제압하여 지속 시간 동안 적중 시 효과(on-hit effect)를 적용하고 피해를 입힙니다. 도약 거리는 워윅의 이동 속도에 비례하여 증가하게되며, Infinite Duress(R) 동안 가한 모든 피해를 체력으로 회복합니다. 워윅은 도약하는 동안 군중 제어 효과에 면역상태가됩니다.

Warwick leaps in a direction and suppresses the first champion he collides with, dealing damage and applying on-hit effects throughout the duration. The leap's distance increases based on Warwick’s movement speed, and he heals for all damage he deals during Infinite Duress. Warwick is immune to crowd control effects during the leap.




워윅 모델링

      








게임 플레이 1




게임 플레이 2




스플래시 아트