Blizzard Outlines Upcoming Overwatch Reporting System Changes

Blizzard has a range of changes and improvements in the works.


블리자드는 다양한 변화와 개선점을 가지고 있다.





Not everyone is happy with Overwatch's reporting and punishment systems for bad behaviour, and now Blizzard has responded. Game director Jeff Kaplan commented in forum post titled "Report system is a failure" that he agrees that there is room for improvement. He added that beefing up the reporting and punishment system in Overwatch is one of Blizzard's "prime focuses" currently.

 

오버워치의 나쁜 행동에 대한 보고 및 처벌 시스템에 만족하는 사람은 많지 않습니다. 이제 블리자드가 이에 대응했습니다. 게임 감독 제프 카플란 (Jeff Kaplan)은 공개 토론에서 "보고서 시스템은 실패한 것입니다."라고 말하면서 개선의 여지가 있다고 동의했습니다. 그는 또한 오버워치의 보고 및 처벌 시스템을 강화하는 것이 현재 블리자드의 "주요 초점"중 하나라고 덧붙였다.

 

 

 

A developer update video on the topic was recorded last week and it will go out "very soon," Kaplan said. But in the meantime, he outlined some of his points in the forum post. Blizzard has short, medium, and long-term plans for improving the system, and Kaplan admitted that the developer has not done a great job at keeping fans in the loop.

 

이 주제에 대한 개발자 업데이트 비디오가 지난 주에 녹화되었으며 곧 "곧 나올 것"이라고 카플란 씨는 말했다. 그러나 그동안 그는 포럼 포스트에서 그의 요점에 대해 설명했다. 블리자드는 시스템을 개선하기위한 단기, 중기 및 장기 계획을 가지고 있으며, 카플란은 개발자가 팬을 계속 유지하는 데 큰 역할을하지 못했다고 인정했습니다.

 

 

 

The first phase of the steps Blizzard is taking is to suspending more accounts and increasing their length.

 

블리자드가 취하는 단계의 첫 번째 단계는 더 많은 계정을 일시 중지하고 기간을 늘리는 것입니다.

 

 

 

"In the short term we are re-evaluating every punishment and are in the process of converting silences over to suspensions. We're also increasing the length of suspensions. Pretty soon, we hope for silences to go away all together and only have suspensions and bans for punishments (with a few exceptions like forced BattleTag changes for naming violations)," Kaplan said.

 

"단기간에 우리는 모든 처벌을 재평가하고 침묵을 정지으로 전환하는 과정에있다. 우리는 또한 일시정지 기간을 늘리고있다. 곧 우리는 침묵보다 일시정지 또한 밴을 제재로 가져오고 싶다. (명명 규칙 위반으로 인해 배틀 태그가 강제로 변경되는 것과 같은 예외가 있습니다). "

 

 

 

Another short-term goal is to introduce an email notification system that informs you when someone you've reported has action taken against them. Kaplan also mentioned that Blizzard recently banned "a number of accounts" from Competitive Season 5 due to boosting. These players will loss all of their Season 5 rewards for their behaviour.

 

또 다른 단기 목표는 한 사람에게 조치가 취해 졌는지 알려주는 전자 메일 알림 시스템을 도입하는 것입니다. 카플란은 또한 블리자드가 최근 대리로 인해 경쟁 시즌 5에서 "여러 계정"을 금지했다고 언급했다. 이 플레이어들은 자신의 행동에 대한 시즌 5 보상을 모두 잃게됩니다.

 

 

 

As for medium-term goals, Kaplan said repeat Competitive offenders are going to be "completely" banned. "If you've been banned for more than X seasons, we will ban you from ever playing competitive again," he said.

 

For Overwatch Competitive Season 6, Blizzard will get "way more aggressive" when it comes to action being taken against people using boosting/throwing to get an advantage.

 

중기적인 목표에 대해, 카플란은 반복적인 경쟁 비매너유저들은 " 완전히 " 금지 될 것이라고 말했다. " 만약 당신이 6시즌에 제재 되었다면, 우리는 당신이 다시 한번 경쟁전에 참여하는 것을 금지 할 것입니다. " 라고 그는 말했다.

 

 

 

For Overwatch Competitive Season 6, Blizzard will get "way more aggressive" when it comes to action being taken against people using boosting/throwing to get an advantage.

 

오버워치 경쟁전 6시즌부터는 블리자드가 대리/패작 사용자들에게 조금 더 공격적인 제재를 가할 것이라고 합니다.

 

 

"We have some very smart people who are getting very good at detecting this behaviour and we are actively building systems (and punishments) around SR abuse," Kaplan explained. "Also in the medium term, we have a new series of punishments we're going to try that escalates much more quickly ... Basically, extreme offenders will 'strike out' of the game much quicker. As part of these increasing punishments, we're looking to make it so that offenders get blocked from Competitive play much sooner--more details on this as we get closer."

 

"우리는이 행동을 탐지하는 데 능숙한 매우 똑똑한 사람들이 있으며 SR 학대를 근절하기 위해 적극적으로 시스템 (및 처벌)을 구축하고 있습니다."라고 카플란은 설명합니다. "중기 적으로 우리는 우리가 시도 할 새로운 일련의 처벌을 훨씬 더 빨리 확대 할 수 있습니다 ... 기본적으로 극단적 인 범죄자들은 ​​게임을 훨씬 더 빠르게 파격 할 것입니다. 이러한 증가하는 처벌의 일환으로, 우리는 범죄자들이 훨씬 더 빨리 경쟁 플레이를 막을 수 있도록 노력하고 있습니다.

 

 

 

Finally, Blizzard's long-term goals for Overwatch as it relates to the game's reporting system is to actively encourage and reward good behaviour.

 

마지막으로 블리자드의 장기 목표는 게임의 보고 시스템과 관련하여 좋은 행동을 적극적으로 격려하고 보상하는 것입니다.

 

 

 

"It really bums us out to spend so much time punishing people for being bad sports. We like making cool, fun game systems--that's what we do for a living," Kaplan said. "But because people seem to lack self-control or because people like to abuse anonymity and free speech we're put in a position of spending a tremendous amount of our time and resources policing the community. We will do this as it is our responsibility but we'd like to spend more time rewarding good players rather than having to focus on poor sportsmanship and unacceptable bad behaviour so much. Like it or not, this is an 'us, the OW community problem' and not just an 'OW team problem.' For better or for worse, we're in this together."

 

카플란은 (의역) "우리는 비매너 유저들을 처벌하는 데 많은 시간을 할애하고 있습니다. 우리는 멋지고 재미있는 게임 시스템을 만드는 것을 좋아합니다. "그러나 사람들이 자제력이 부족하거나 익명 성 및 언론의 자유를 남용하기 때문에 우리는 엄청난 시간과 자원을 지역 사회에 위탁하는 입장에 놓이게됩니다. 우리는 이 일을 우리의 책임으로 수행 할 것입니다. 좋지 않은 스포츠맨 쉽과 용납 할 수없는 나쁜 행동에 집중하는 것보다 훌륭한 플레이어들에게 보람을주는 데 더 많은 시간을 할애하고 싶습니다. 그것이 좋든 싫든, 이것은 'OW 커뮤니티 문제'가 아니라 'OW 팀 문제.' 좋든 나쁘 든 우리는 함께 할 것 "이라고 말했다.

 

 

 

Kaplan ended his candid and frank post by pledging that Blizzard is "working hard" on these changes, capping off his comments with a poignant stinger--"I hope you all do too."

 

카플란은 블리자드가 이러한 변화에 "열심히 노력하고있다"고 솔직한 포스트를 끝냈으며 실날한 어조로 " 여러분 모두 그러시길 바랍니다. " 라고 했다.





https://www.gamespot.com/articles/blizzard-outlines-upcoming-overwatch-reporting-sys/1100-6452978/


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요약

비매너 제재에 대한 

개발자 업데이트 동영상이 지난주에 촬영되었음

곧 나온다고 함. 

개발자 업데이트 동영상에는 

기존 레포트 시스템에 대해 

제프가 잘못을 인정하고 사과?를 할 예정

개꿀잼 비디오 예상