원문

Passive - Bridge Between

Awakened Spirit: Udyr has four basic abilities that swap between stances. He can periodically recast his active stance to Awaken it for bonus effects, with a shared cooldown between stances.

Monk Training: Each time Udyr enters or Awakens a stance, his next two attacks gain attack speed and refund some of Awaken’s cooldown.

Q - Wilding Claw

Udyr gains a burst of attack speed and his next two attacks deal bonus physical damage.

Awaken: Udyr gains even more attack speed, and his next two attacks chain lightning off the target, bouncing up to 6 times. Lightning can strike the same target multiple times, dealing heavy damage to isolated targets.

W - Iron Mantle

Udyr gains a shield and his next two attacks restore health.

Awaken: Udyr gains a bigger shield, his next two attacks heal even more, and he restores a percentage of his max health over the next few seconds.

E - Blazing Stampede

Udyr gains a burst of move speed. His first attack against each target while in this stance lunges a short distance and stuns them (per-unit cooldown).

Awaken: Udyr gains even more move speed and briefly becomes immune to crowd control.

R - Wingborne Storm

Udyr temporarily summons a storm around him that slows and damages nearby units. His next two attacks cause the storm to pulse, dealing bonus magic damage.

Awaken: Udyr unleashes the storm, causing it to deal additional damage and chase after nearby enemies.



패시브 : 연결고리
깨어난 영혼 : 우디르는 태세를 전환할 수 있는 4개의 기본 스킬을 보유하고 있습니다.
우디르는 일정 주기마다 현재 유지 중인 태세 스킬을 재발동 하여 깨어난 힘을 추가로 활성화 할 수 있습니다. 태세 전환 간에는 공유되는 스킬 쿨타임이 적용됩니다.

수도사 훈련 : 우디르가 태세에 돌입하거나 깨어난 상태가 되면 다음 두 번의 기본 공격에 추가 공격 속도가 적용 되며 깨어난 힘의 쿨타임을 감소시킵니다.

Q : 야생의 발톱
우디르의 다음 두 번의 기본 공격이 추가 물리 피해를 입히고 높은 추가 공격 속도를 획득합니다.

깨어난 힘 : 우디르가 더 많은 공격 속도를 획득하며 다음 두 번의 기본 공격이 최대 6번까지 튕기는 연쇄 번개를 일으킵니다. 번개는 동일한 대상을 여러번 공격할 수 있으며 고립된 적에게 막대한 피해를 입힙니다.

W : 강철 껍데기
우디르가 보호막을 획득하며 다음 두 번의 기본 공격이 우디르의 체력을 회복시킵니다.

깨어난 힘 : 우디르가 더 많은 보호막을 획득하며 다음 두 번의 기본 공격이 더 많은 체력을 회복시키고 수 초에 걸쳐 최대체력에 비례한 체력 회복을 제공합니다.

E : 타오르는 위협
우디르가 폭발적인 이동속도를 획득합니다. 우디르가 각기 다른 대상별 첫 기본 공격 시 매우 짧은 거리를 내지르며 대상을 기절 시킵니다. (대상별 쿨타임 적용)

깨어난 힘 : 우디르가 더 많은 이동속도를 획득하며 잠시동안 이동방해 면역 상태가 됩니다.

R : 날개 폭풍
우디르가 자신 주위의 적들을 둔화 시키고 피해를 주는 폭풍을 두릅니다. 다음 두 번의 기본 공격이 폭풍의 파장을 일으켜 추가 마법 피해를 발생시킵니다.

깨어난 힘 : 우디르가 폭풍을 해방시킵니다. 해방된 폭풍은 가까운 적을 추적하고 추가 피해를 입힙니다.