Some screenies of rear-turret HD Tiger model appeared on the internet. It's a fake (a joke from some modder).
후방포탑 HD Tiger 모델링에 대한 사진이 몇 장 떴었습니다. 그건 가짜입니다. (몇몇 모드 제작자들이 장난친 것.)
- Players are posting more and more cases of 50 meter "ghost shell" shots, Storm states he will investigate;
플레이어들이 50m 거리에서 "유령 포탄" 현상이 생기는 것에 관해 더 많은 글들을 올리고 있다. Storm은 자신이 조사할 것이라고 말했다.
- Storm confirms that only 1 replay out of 10 WG gets as "ghost shell" report genuinely shows the bug;
Storm은 워게이밍이 받는 "유령 포탄" 신고 리플레이 10개 중 하나 정도만이 실제 오류라고 확인해주었다.
- Storm confirms that WG made comparisons whether the Domination mode is profitable enough in credits, they used "income per a unit of time" as an indicator;
Storm은 워게이밍이 무한쟁탈전이 크레딧 수익성이 충분한지 비교해봤다고 확인해주었다. 그 지표로는 "단위 시간 당 수익"을 썼다.
- Average time spent in random battle is 7 minutes;
일반 전투에서 사용하는 평균 시간은 7분이다.
- Average time spent in Domination battle is "a little under 10 minutes";
무한쟁탈전에서 소요되는 평균 시간은 "10분 조금 밑"이다.
- The majority of Domination battles end after timeout;
대부분의 무한쟁탈전 전투는 시간 제한 초과로 종료된다.
- Module damage is also modified by the 25 percent RNG;
부품에 대한 피해량 또한 25%의 임의성을 띈다.
- Platoons are balanced against other platoons in MM within "certain tolerances", there are no plans to introduce a rule where platoons are matched against other platoons with the same class of vehicles;
매치메이킹에서 소대는 다른 소대에 대해서 "특정 수치" 이하로 차이나도록 밸런싱 되며, 소대의 맞상대로 같은 차종이 들어간 소대를 넣어야 한다는 새로운 규칙을 넣을 계획은 없다.
- Some HD models (Pershing) still have their depression and elevation based upon the needs of SD models (where SD model required certain depression limit and HD model doesn't require it anymore, the old depression limits stayed anyway);
일부 HD 모델링(Pershing)은 여전히 부앙각이 SD 모델링에 맞춰져 있다. (SD 모델링은 특정 부각 제한이 필요했고 HD 모델링에서는 더 이상 필요가 없지만 과거의 부각 제한은 여전히 사라지지 않았다.)
- T49 90mm doesn't have AP shells because "the vehicle has other balance considerations" (advantages);
T49 90mm에 AP탄이 없는 것은 "그 전차는 다른 밸런스 고려사항(장점)이 있었기" 때문이다.
- Storm is looking forward to Fallout 4;
Storm은 Fallout 4를 기대하고 있다.
And the daily:

Skirmish 