http://ritastatusreport.blogspot.kr/2015/10/88-cm-pak-43-jagdtiger-100-changes.html


---- 오역 수정


- Speed Limit was buffed to 38 / 12 ( 28 / 12  previous).

속도제한 28 /12 → 38 /12



- Hull MG weakspot disappeared.
- LFP is now 50° instead of 45°, plus the very top part of the LFP is 150mm thick.
- Extra sloped parts on the UFP for the driver and radioman periscopes are less wide, though the driver one now gives you a tiny sport sloped at 75°.
- Hull floor near the front is 40mm now instead of a solid 25mm.
- Superstructure rear is 10° instead of 5°.
- Spare tracks cover a few areas on both sides of the superstructure, they're 270mm thick now.
- Bump on the superstructure front is now pretty much all 150mm thick instead of half being 80mm.
- Superstructure front is now at 15° instead of 11°.
- Mantlet is 250mm-210mm thick instead of 240-150mm, meaning you still won't be penned there. 
- Superstructure roof is 45mm instead of 40mm now.


- 차체 정면의 기관총구 약점 삭제
- 차체 하단 장갑의 각도가 45°에서 50°로 변경. 추가로 차체 하단 장갑의 최상부가 150mm두께가 됨
- 운전수와 무전수의 관측창에 있는 차체 상단의 추가 경사장갑이 조금 줄어들었지만, 운전수의 관측창의 장갑은 75°로 약간 보이게 됨.
- 정면근처의 차체 바닥이 25mm 대신 40mm로 변경
- 전투실 후면의 각도가 5°대신 10°로 변경
- 전투실 양쪽에 달려있는 여분의 트랙이 방어력을 늘려줌. 270mm 두께
- 전투실 전면 범프 부분의 대부분이 150mm로 변경. 이전에는 80mm
- 전투실 전면의 각도가 11°대신 15°로 변경
- 포방패 부분이 240mm-150mm 사이에서 250mm-210mm로 변경됨. 이전에도 못뚫었겠지만
- 차체상부의 천정이 40mm 대신 45mm로 변경