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2016-02-15 16:05
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9월 14일 개발자 Q&A– all tier 9 tanks have the same balancing weight, the same applies to tier 10; 모든 9티어 탱크들은 같은 무게중심을 가진다. 10티어들도 마찬가지 – a global TD rebalance is planned to prevent one-shots; 모든 구축밸런스는 원킬나지않도록 밸런스가 맞춰져있다 – LT’s became quite faster due to new physics; 새로운 물리엔진에서는 경전들이 좀 빨라질것 – nerfs of top-tier Czechs are too early, more statistical data is needed, since the vehicles are quite skill-dependant; 체코 탑 티어들에 대한 너프는 좀 이른감이 있다, 좀 더 통계적인 자료들이 필요하고, 스킬에 따라 연관이 있기때문이다 – a slight buff of the T29/T30/T34 roof happened in 9.14, 28mm armor are only in a small zone; 티이구 티삼공 티삼사 포탑지붕에 대한 약간의 버프는 9.14에 이루어졌다. 이로써 28미리장갑은 아주 일부에만 있을뿐이다 – there is an idea of gifts/congratulations for players for example on birthdays – the problem is that a player can specify a false date, or login only every half of a year; 생일같은 날에 축하선물이나 축하이벤트를 해주는 아이디어가 있으나, 문제는 그 플레이어가 자신의 생일날을 놓치거나 아니면 일년에 한두번만 접속하는 경우가 발생할수 있다는거다 – on the Armored Warfare special (WoT gold for playing AW) – no comment; 아머드 워페어하면 월탱골드를 준다는 스페셜이벤트에 대해서 논할 가치도 없다 – gold penetration will not be nerfed; 골탄 관통력은 너프되지 않는다 – too early for any info on any new branches; 새로운 트리에 대한 정보공개는 너무 이르다 – there will be a possibility to change the garage in the client (TN: I assume the same as the shipyard in WoWS); 게임 클라이언트 내의 차고변경기능이 생겨날수도 있다(워쉽의 차고기능처럼 말이다) – additional ammo types were rejected; 추가되는 또 다른 탄종류는 없을것이다 – development of the new engine is going at full haul, but will still take some time; 새로운 엔진에 대한 개발은 박차에 가해지고 있다, 시간이 좀 필요할 뿐.... – to solve the spotting delay problem, the refresh rate has to be elevated, which would stress the connection too much; 스팟이 늦춰지는 문제를 해결하는데에 있어서는 리프레쉬 레이트(새로운 정보를 받아들이는 속도)가 올라가야한다 – +-1 MM will not come, players should gain experience playing against enemies which are a bit tougher; 플러스 마이너스 1 mm값은 나오지않는다, 플레이어들은 좀 쎈 적들에게 후장을 따이면서 경험치를 획득해야할 필요가 있다 – gold ammo was implemented so that unexperienced/unskilled gamers can also penetrate, so it will not be removed; 골탄은 경험도 없고 실력도 없는 초보게이머들도 상대방을 뚫을수 있게해준다. 고로 골탄이라는건 사라지지않는다 – the dev do not approve XP for tanking, since bots would gain from it without doing anything, and as such a bonus from surviving in enemy proximity would be better; 개발자들은 탱킹경험치에 대해 확답을 하지않는다. 봇플레이어가 아무것도 하지않고도 이것을 얻을수도 있기때문인데 차라리 적 진영에 가까이 있는 탱크가 생존했을경우 추가 경험치를 획득하는 편이 낫다고 본다 – when a platoon crushes everything in its way – it is quite intended (TN: I assume successful teamplay is meant); 소대가 전장을 휩쓸고 다닌다면~ 그건 우리가 의도한 부분이다( 팀플레이이란건 이런게 아니겠는가) – there will be no nerf on T110E5’s armor, at least not in the near future; 이파이브의 장갑은 너프되지 않는다. 최소한 당분간은 말이다 – the game already has a system where you get more XP from damaging tanks of a higher tier than you; 자신보다 더 높은 티어의 탱크에 데미지를 입히는것에 대해 더 많은 경험치를 얻는 시스템은 이미 구현되어있다 – the bot percentage of all players is at about the same level as it was shortly after release; 모든 플레이어들 사이에 있는 봇 퍼센테이지는 처음과 별 차이가 없다 – DX12 is technically impossible with the current engine; 지금 엔진으로는 다이렉트12는 기술적으로 불가능하다 – quote: “Daily login bonuses are just for cheap, unsuccessful projects…” (a certain game you probably know of is meant… TN: AW); 매일 게임에 로그인하면 주어지는 보너스는 가당치않는 부분이고 실패한 프로젝트이다 – all maps are made using a single pattern of role distribution, how it is realized is however a different question; 모든 지도는 일정한 패턴에 입각한 각각의 역활분담에 기초하여 만들어졌다. 이를 어떻게 깨닿고 이해하느냐에 따라 다른 질문과 의문이 나올것이다 – a separate MBT class will not come; 독립된 MBT 병과는 나오지 않는다 – there already is a transmission and sounds of switching gears in 9.14; 9.14에 기어를 바꾸는 변속기 음이 이미 구현되어있다
- all of coal in the WOT KR server will be banned permanently(espacially lower than 43win rate)....is a joke 한섭의 모든 석탄들은 영구히 추방될것이다(2만판이상 승률 43프로 미만은 더더욱) 이건 그냥 제가 적은 농담임ㅋ
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피자커를 주력으로 몰고있습니다.
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