• The elemental power will now occur every 90 seconds, down from 120 seconds. 
  • We have added in a buff to this effect to help better track it. 
  • Firewalls will now start at the caster and will become stationary once they hit a wall. Firewalls before were sometimes not appearing with the caster. 
  • Meteors will now track players and not stay at the initial location.  We have also decreased the intervals between meteors. 
  • Damage has been slightly buffed for multiplayer. 
  • NOTE: We’ve also just found out about the season effects proccing Area Damage. This will eventually be fixed but did not make it into the PTR build. 


시즌효과 2분마다에서 90초마다로 변경

시즌효과에 광역딜 들어가는거 발견 현 테썹에선 계속 적용되겠지만 추후 패치는 안들어가게 할것(아직ptr에선 광딜들어감)

파티로 할경우를 위해서 데미지 소폭 상승시킴.

버프칸에 시즌효과 추적할수있게 생길것

그외 시즌효과 2개 패치햇는데 직접 들어가봐야 알꺼같네요



------------악사신셋--------------------

We’ve adjusted the 2-Piece Bonus to address the Momentum and damage feedback from players. Momentum will now be a singular buff that affects all Primary skills. You will now be able to use multiple generators without losing the Momentum bonus when alternating between them. The 2-piece bonus will now also give 4 seconds per Primary attack, up to a maximum of 20 seconds. Momentum will also now be applied immediately when using a Primary Skill, instead of when it hits a target. These changes should help with damage output and allow for an easier time when building and maintaining Momentum.

이제 2셋효과 모멘텀 딜증가가 모든 주기술에 적용될것. 주기술 어러개 쓸때 스택? 을 잃지 않을것이라네요

스택당 4초로 바꼇고 20초까지 지속 된다합니다. 그리고 몹한테 적중시가 아닌 주기술 사용시 즉시 모멘텀 스택이 쌓인다네요.

Gain 4 seconds of Momentum when attacking with a Primary skill, at a maximum of 20 seconds. Your Primary skills deal 10% increased damage per second of Momentum.

모멘텀 초당?(최대 20초) 10% 주기술 뎀지증가로 버프 (10초 최대엿는데 이제 20초까지 가능하니 버프)

gain 8% increased movement speed for each second of Momentum. 
 
4셋효과에 추가됐습니다. 모멘텀 초당(스택당) 8% 이속 증가 (20초면 160% 증가인가 ㅋㅋㅋ?)

 We’ve fixed a few issues on the 4-Piece Bonus. Players will now be able to proc bonuses and other powers such as Simplicity’s Strength’s healing bonus from their Primary skills coming from Strafe. You will now also be able to Strafe forever while shooting Primary abilities as you will no longer need Momentum for Strafe to fire off the last used Primary skill. Lastly, we’ve fixed an issue where Hungering Arrow was not piercing correctly when used with Strafe so players will be able to use this with the 4-Piece Bonus reliably. 

    뭔소린지 모르겠음. 주기술 쏘면서 난사 무한으로 쓸수있다 이제 난사에서 마지막 사용 주기술이 나올때 모멘텀을 필요로 하지않으니까 라는건 알겠는데 그외엔 제가 테썹에서 악사를 안해서 못알아먹겠네요.

    그리고 난사와 함께 나가는 굶활이 제대로 관통을 못하는 문제를 고쳣다네요.



     << 제대로된 악사 신셋 번역하신분이 계셔서 링크달아봐요.




    -----------------------------------------------강령은 음..

    복제물로 의도치않은 행동 하는걸 고쳣다네요.

    These will now warp to the Necromancer if they begin to move too far away from the player. This onl works if the Necromancer is wearing the Masquerade of the Burning Carnival set or Haunted Visions.

    그리고 복제물이 멀리 떨어져있음면 강령으로 워프탄다네요. 신셋 또는 귀신들린환영을 끼고있을시에만 그런답니다.

    Simulacrums cannot use Grim Scythe (with Haunted Visions) or Skeletal Mage unless the Necromancer had either of those abilities while the Simulacrums were created. 



    이건 아마 복제물 소환할때 스킬창에 사신낫이나 마법학자가 없으면 복제물이 스킬을 안따라 한단 소리같은데..
    뭔가 버그가 있엇나보네요 유럽형님 영상보니까 20마리 마법학자 어쩌고 말햇던거 보니...(원래는 10마리가 끝임)