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2016-03-29 10:54
조회: 3,368
추천: 8
2016년 3월 28일 개발자 QnA아무도 안하길래 실유게 일년만에 등판해봄 - turning over a tank in the game is much harder than in real life. It was specifically done that way - the mass of the tanks is correct - the issue where during the fight at some point you can’t press the buttons “Esc” and “Enter” will soon be fixed - balancing teams by skill in the random battles won’t be implemented, that’s for sure - specific information about the planned changes will be released directly before the release of the particular patch where the change will happen - profitability of premium tanks wasn’t changed, otherwise it would have been written in the patchnotes - Tier 10 UK TD FV4005 Stage II will not change in the near future - 전차 뒤집기는 현실보다 훨씬 어렵게 구현하였다. - 전차의 중량은 옳다. - 전투 중 특정 시점에서 "Esc"와 "엔터"가 눌리지 않는 문제가 있으며 곧 고쳐질 것이다. - 무작위 전투에서의 레이팅에 의한 팀 분배는 적용되지 않을 것이다. 절대로. - 패치로 인한 변경점은 해당 패치 직전에 발표될 것이다. - 프리미엄 전차의 수익률은 변동되지 않았으며 패치 노트를 통한 공지 없이 수정하지 않는다. - 영국 10티어 구축전차 FV4005는 근 미래에 수정될 계획이 없다. ![]() - the option of replacing Lorraine 40 t with Bat.-Châtillon 25 t AP was discussed, but the final decision has not yet been taken - problems with frozen image in the game are most likely connected to a specific configuration / drivers / configuration - reversing of tanks on slopes was nerfed only on the major ones. There is no need at all to add the new maneuvers to the reverse - there is more polygon “content” in the new model HD technology. More than other game developers use due to limits. And WG still uses it - regarding lamps, which are on some of the tanks – the desired amount of transparency is difficult to balance - 로레인 40 t를 B.C. 25 t AP로 교체하는 문제는 논의되었지만 아직 결론이 나지 않았다. - 게임 중 화면이 멈추는 것은 특정 설정/ 드라이버 문제일 때가 많다. - 전차 후진속도 너프 말고는 크게 손 본 부분이 없다. 후진에 새로운 기동을 추가할 필요는 없어보인다. - 새 HD 모델의 폴리곤 "요소"가 훨씬 더 많다. 다른 게임 개발자들이 한계점으로 인해 구현하는 정도보다 훨씬 더 많다. WG는 그것을(다른 게임 개발자들이 사용하는 모델링 방법) 사용한다. - 일부 전차에 달려있는 전조등의 투명도 문제는 조절하기가 매우 까다롭다. ![]() - the new game client, now being tested, will have advanced filters. As for the tank carousel, displaying tanks in several rows – it won’t all be at once - some time ago in the game the artillery was better and its parameters have been much better - developers do not say that the situation regarding artillery is now normal and that it does not need to be corrected, rather something in between - changes of the maps in the patch 0.9.15 are not planned - 개선된 필터 기능이 추가된 새 게임 클라이언트가 테스트중에 있다. 전차를 여러 줄로 보이게 하는 기능은 이번에 같이 도입되지 않을 것이다. - 이전에는 자주포의 (게임 지배성)이 강했으며 수치 또한 훨씬 좋았다. - 개발자들은 현재의 자주포가 정상이거나 수정 필요가 없다라고 생각하지 않으며, 뭔가 어중간하다고 생각하고 있다. - 0.9.15에서의 맵 변경은 계획되지 않았다. ![]() - Storm: “It’s not a bug – it’s a feature. The platforms had “ramps” near them, so tanks didn’t get “stuck” at the step. It was used in the old physics, in the new one it makes sense to remove them.” “You just need to remove the platform’s collision for the ramp.” “You don’t need to model anything new.” “It wasn’t a problem before.” “Do not forget about priorities.” - premium tanks aren’t slightly buffed or nerfed every patch - developers have a negative attitude toward the game forbidden modifications, yet have not yet said anything regarding dealing with them, there is a reason for that - yet no plans for an British TT 7 Black Prince is not level. Storm: “I, despite the fact that I “don’t play” the tanks, brawled through the British heavies, by the way. The tank is great.” - there are no comments on new tanks / branches. There are all kinds of changes in the release plans, as long as there is nothing certain, developers can’t say anything - SPGs won’t be rebalanced in patch 0.9.15, but later - there were no quiet nerf of profitability of premium tanks on tiers 5 – 6 in 2011 - Storm: “Patchnotes are not done by a robot.” - 스톰: (위 사진에 대하여) "이것은 버그가 아니라 기능이다. 승강장에는 "램프"가 근처에 있어서 전차가 턱에 "걸리지 않게" 해주는 역할을 한다. 예전 물리 엔진에 사용되었으며, 새 물리엔진이 적용된 이상 이제 없어도 될 것 같다." "그냥 플랫폼 충돌 모델을 없애면 되는거 아닌가" "새로 모델링 할 필요가 있나" "예전엔 이런 문제가 없었는데" "급한걸 먼저 해라" - 패치마다 프리미엄 전차가 조금씩 버프되거나 너프되는 것이 절대 아니다. - 개발자들은 금지된 모드에 대해 부정적인 입장을 가지고 있지만 어떻게 할 것인지 아무 말도 하지 않았다. 다 이유가 있다. - 새 전차/테크트리에 대한 답변은 없었다. 패치 일정에 전반적인 변경이 있던 것 같았으며, 아무 것도 확실하지 않은 이상 개발자들 또한 말할 수 있는게 없다 - 자주포는 0.9.15패치에서 리밸런싱되지 않을 것이지만 이후에 계획이 있다. - 2011년도 당시 5-6 티어 프리미엄 전차에 대한 수익률 너프는 없었다. - 스톰: "패치노트는 기계로 작성하지 않았다" === 역: 3개월만에 탱겜 다시 깔아보니까 리센이 천이 나옴 다시 파판하러감 ㅂㅂ 번역본 https://ammorack.wordpress.com/2016/03/28/q-a-28-3-2016/ 원본 http://wot-news.com/main/postmsg/184454/36820/3/otvety-razrabotchikov-28032016
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