G7 Scout

Reduced headshot scale from 2.0 -> 1.75.
Reduced leg shot scale from 0.9 -> 0.75.
Slightly reduced projectile speed.

G7 스카우트

헤드 샷 스케일이 2.0에서 1.75로 감소했습니다.
레그 샷 스케일을 0.9에서 0.75로 줄였습니다.
발사 속도가 약간 감소했습니다.
 
L-STAR

LSTAR will reset its viewkick pattern much more quickly to avoid horizontal recoil feeling like it goes in an unpredictable direction while feathering the trigger.
Reduced time before overheat 2.4 -> 2.2 (25 shots -> 23 shots)
 
엘 스타

LSTAR는 트리거를 페더 링하는 동안 예측할 수없는 방향으로 향하는 것처럼 수평 반동 느낌을 피하기 위해 뷰킥 패턴을 훨씬 빠르게 재설정합니다.
과열 전 시간 감소 2.4-> 2.2 (25 샷-> 23 샷)
 
Kraber

Increased headshot damage multiplier from 2.05 -> 3.0. Now it should always down a target with a headshot, even if they are a fortified character with a level 3 helmet and a full evo shield.

크레이버

헤드 샷 데미지 배율이 2.05에서 3.0으로 증가했습니다. 이제 레벨 3 헬멧과 완전한 에보 쉴드가있는 요새화 된 캐릭터라도 항상 헤드 샷으로 목표물을 내려야합니다.

Sniper Ammo

Reduced ammo per pickup from 10 -> 8
Reduced inventory stack size from 20 -> 16

저격 탄약

픽업 당 탄약 감소량이 10-> 8에서 감소했습니다.
재고 스택 크기를 20에서 16으로 줄였습니다.

Low Profile

Limb shots on Low-Profile Legends now deal as much damage as body shots.

로우 프로파일 ( 저자세패시브인듯 )

로우 프로파일 레전드의 팔다리 샷은 이제 바디 샷만큼 많은 피해를 입 힙니다.

Revenant - Player feedback that Revenant wasn't feeling viable enough has been loud and clear and game data showed the same. Our goal is to bring his effectiveness up to parity with other Legends.

래버넌트가 충분히 실용적이지 않다는 플레이어 의견은 크고 명확하며 게임 데이터는 동일하게 나타났습니다. 우리의 목표는 그의 효과를 다른 전설과 동등하게 만드는 것입니다.

Silence
Increased duration of status effect from 10s -> 20s
Silence now disables Gibraltar’s Gun Shield.
Increased the duration of area of effect from 5s -> 10s
Silence has 2 charges now
Death Totem
Characters are now respawned with 50 health (or whatever health they had when they activated it, if lower) instead of 1
Removed Low Profile

침묵
상태 효과 지속 시간이 10 초에서 20 초로 증가했습니다.
침묵은 이제 지브롤터의 총 방패를 비활성화합니다.
효과 영역의 지속 시간이 5 초에서 10 초로 증가했습니다.
침묵은 지금 2 회 충전됩니다.
죽음의 토템
캐릭터는 이제 1 대신에 체력이 50으로 증가합니다.
로우 프로파일 제거

Lifeline

New secondary passive: Lifeline can access secret compartments with more loot on Blue Bins.
Blue bins are found randomly replacing ordinary bins. These rare bins will have a secondary compartment that only Lifeline can open.
The secondary compartment will always contain some mixture of health items, weapon attachments and knockdown shields.

라이프라인

새로운 보조 패시브 : Lifeline은 Blue Bins에 더 많은 전리품이있는 비밀 구획에 액세스 할 수 있습니다.
파란색 쓰레기통은 일반 쓰레기통을 무작위로 대체하여 발견됩니다. 이 희귀 한 저장소에는 Lifeline 만 열 수있는 보조 구획이 있습니다.
보조 격실에는 항상 건강 아이템, 무기 부착물 및 녹다운 방패가 혼합되어 있습니다.

Wraith

Portals will now disappear after four seconds if both ends are outside the Circle. This change was made to combat players exploiting the Portal to avoid taking damage outside the Ring.
 
레이스

양쪽 끝이 서클 외부에 있으면 Portal이 4 초 후에 사라집니다. 이 변경 사항은 포탈을 악용 한 플레이어가 반지 밖에서 피해를 입지 않도록하기 위해 만들어졌습니다.

Evo Armor

Reduced the amount of damage required to evolve.
Blue Armor damage requirement reduced from 100 -> 75
Purple Armor damage requirement reduced from 300 -> 150
Red Armor damage requirement reduced from 500 -> 400

에보 아머

진화하는 데 필요한 피해량을 줄였습니다.
청색 피해 요구량이 100에서 75로 감소했습니다.
보라색 피해 요구량이 300에서 150으로 감소했습니다.
붉은 갑옷의 피해 요구량이 500에서 400으로 감소했습니다.
 
Kings Canyon and Kings Canyon After Dark

Increase to the total amount of loot items that spawn in the map.
 
킹스 캐년과 어둠 후 킹스 캐년

맵에서 생성되는 전리품 아이템의 총량으로 늘립니다.
 
BUG FIXES / QUALITY OF LIFE
Fixed bug for cases where matches results would not process correctly after players were disconnected.
Fixes for some script errors.
Fixed bug for cases where taller Legends could get stuck in geometry after using Wraith’s portal.
Fixed bug for cases where players that were under Revenant’s Death Protection could still be healed by Lifeline’s D.O.C. drone and Wattson’s Interceptor Pylon.
Fixed a bug where mantling with Wraith would cause the camera to clip through the character.
[PS4]Fixed lighting in some interior areas on World’s Edge that were appearing too dark.
Fixed bug where sometimes players would lose aim assist after being hit by Revenant’s Silence ability.
Fix for cases where players would not receive assist credit when using Crypto’s Drone to scan enemies.
Fixed issue where sometimes players could hear and in rare cases, be hit by Revenant’s abilities while in the Firing Range when he’s not there.
Fix for some cases where the Circle would end in a bad or invalid location.
Fix to help reduce cases of invisible doors.
Fixed issue with Bangalore’s Viceroy skin where the legs were showing the wrong skin while mantling.
Fixed bug for cases when Revenant places his ULT Death Totem on the train, a player is respawned to it while on the train, and the train is moving, the player could be respawned somewhere else on the map or even off the map.
Energize charge for the Sentinel Sniper rifle can now be cancelled with Y or Triangle button.
Fixed bug for cases where Dive Trails were visible before exiting the Drop Ship.
Fixes for map bug related to exploitable hiding spots and bad geo.

버그 수정 / 삶의 질
플레이어 연결이 끊어진 후 경기 결과가 제대로 처리되지 않는 버그가 수정되었습니다.
일부 스크립트 오류가 수정되었습니다.
레이스 포털을 사용한 후 키가 큰 범례가 지오메트리에 멈출 수있는 버그를 수정했습니다.
생명선의 D.O.C.에서 Revenant 's Death Protection 상태에 있던 플레이어를 치료할 수있는 버그를 수정했습니다. 드론과 Wattson의 요격 철탑.
레이쓰와의 전투로 인해 카메라가 캐릭터를 통과하는 버그가 수정되었습니다.
[PS4] World 's Edge의 일부 내부 영역에서 조명이 너무 어둡게 표시되는 문제를 해결했습니다.
Revenant의 Silence 능력에 맞은 플레이어가 때때로 조준 지원을 잃는 버그를 수정했습니다.
크립토 드론을 사용하여 적을 스캔 할 때 플레이어가 지원 크레딧을받지 못하는 문제를 해결했습니다.
때때로 플레이어가 없을 때 발사 범위에있는 동안 Revenant의 능력에 의해 들리는 경우가 가끔 있습니다.
서클이 잘못되었거나 유효하지 않은 위치에서 종료되는 경우를 수정합니다.
보이지 않는 문을 줄일 수 있도록 수정했습니다.
방갈로르의 총독 피부가 맨틀 링 중에 다리가 잘못된 피부를 보였던 문제를 수정했습니다.
Revenant가 자신의 ULT Death Totem을 기차에 놓았을 때, 플레이어가 기차를 타고있을 때 다시 태워지고, 기차가 움직일 때, 플레이어가지도의 다른 곳이나지도에서 다시 나타날 수있는 버그를 수정했습니다.
Sentinel Sniper 라이플의 에너지 충전을 Y 또는 삼각형 버튼으로 취소 할 수 있습니다.
드롭 선박을 나가기 전에 다이브 트레일이 보이는 경우의 버그가 수정되었습니다.
악용 가능한 은신처 및 잘못된 지리적 위치와 관련된 맵 버그가 수정되었습니다.