이정도면 무조건 조폭 네크하라는 뜻인듯.
기술
  • 이제 툴팁이 슬로우 효과에 대해 더럽혀진 영역을 올바르게 참조합니다.
  • 이동 속도 감소 효과가 제거되었습니다.
  • 이 능력은 이제 군중 제어 중에도 활성화할 수 있습니다. 이 능력을 활성화하면 플레이어가 저지 불가 상태가 됩니다.
  • 시체의 사용과 더 일관성 있게 설명을 수정했습니다.
  • 간격이 1.5초에서 1초로 감소했습니다.
  • 정신 집중의 정수 생성량이 초당 8에서 10으로 증가했습니다.
  • 업그레이드는 이제 시체를 생성할 때 1초 동안 정신을 집중하는 대신 활성화됩니다.
  • 분해향상된 분해
    • 분해분해 이제 시체를 생성하거나 대상이 죽을 때 폭발[무기 공격력의 40%]을 일으킵니다.
    • 이제 시체를 생성할 때 정수를 10 생성합니다.
  • 분해견습 사제의 분해
    • 이전 - 1.5초마다, 분해분해 적을 4초 동안 취약하게 만듭니다.
    • 지금- 분해분해 폭발은 적을 취약하게 만듭니다.
  • 분해입문의 분해
    • 이동 속도 보너스가 적용됩니다. 분해분해 정신을 집중하는 대신 폭발합니다.
  • 불안정한 해골의 스폰율이 50% 증가했습니다.
  • 사자의 군대죽음의 대군 휘발성 스켈레톤과 일치하도록 스폰 속도를 조정했습니다.
  • 이제 소환 스킬로 분류됩니다.
수동태
  • 이전 - 2초 이상 생명력이 회복되면 자신과 졸병의 공격 속도가 4/8/12%[+] 증가합니다.
  • 이제 - 체력이 있는 동안 치명타 확률이 4/8/12%[+] 증가하고 졸개가 치명타 확률을 6/12/18%[+] 증가합니다.
  • 이전 - 지난 2초 동안 피해를 받지 않으면 돌격병의 공격 속도가 15% 증가합니다. 이 보너스는 하수인이 7마리 이상일 때 두 배로 증가합니다.
  • 이제 - 내 돌격병이 활성화된 돌격병 하나당 공격 속도가 3% 증가합니다.
사자의 서(Book of the Dead)
  • 해골 전사가 강령술사보다 더 자주 앞지르고, 전투를 시작할 수 있습니다.
  • Skirmishers – 두 번째 업그레이드에서 3초 제한을 제거했습니다.
  • 사신사신s
    • 첫 번째 업그레이드
      • 이전 - 이동 불가 상태, 둔화 상태, 기절 상태, 취약 상태인 적을 사신이 공격하면 강력한 감기 공격의 재사용 대기시간이 2초 감소합니다.
      • 이제 바람을 감는 공격이 활성화된 재사용 대기시간 중 하나를 3초만큼 감소시킵니다.
  • 수비수
    • 이제 첫 번째 업그레이드부터 6초마다 피해를 무효화하는 대신 주변 지역을 도발합니다.
    • 가시 업그레이드의 기능이 두 번째 업그레이드에서 받는 피해가 99% 감소하도록 변경했습니다.
  • 그림자 마법사
    • 이제 공격이 관통합니다.
    • 첫 번째 업그레이드
      • 이전 - 암흑 마법사가 공격할 때마다 10% 확률로 2초 동안 기절시킵니다. 같은 적에게 5초에 한 번 이상 발생할 수 없습니다.
      • 이제 - 활성화된 암흑 마법사 한 명당 3%[x] 증가된 피해를 입힙니다.
    • 이제 두 번째 업그레이드 후 2차 공격마다 추가 그림자 화살이 발생합니다.
  • 냉기 마법사
    • 이제 첫 번째 업그레이드에서 공격 시 정수 3을 얻습니다.
    • 이제 공격이 조건 없이 취약 효과를 적용합니다.
  • 뼈 마법사
    • 첫 번째 업그레이드
      • 이전 - 뼈 마법사의 공격으로 생명력 소모량이 15%에서 10%로 감소합니다. 5초 동안 살아 있으면 뼈 마법사의 공격력이 40%[x] 증가합니다.
      • 이제 - 뼈 마법사가 25%의 확률로 시전합니다. 뼈 파편뼈 파편 또는 뼈 창뼈 창 장착된 스킬에 있는 경우.
    • 두 번째 업그레이드
      • 이전 - 뼈 마법사가 자신의 공격으로 죽을 때마다 시체를 남기고 최대 생명력의 20%만큼 자신을 방어 태웁니다.
      • 이제 - 뼈 마법사는 죽을 때 시체를 떨어뜨립니다. 뼈 마법사가 기본 방어 능력을 부여합니다.
  • 핏빛 골렘
    • 골렘이 흡수하는 흡수량이 첫 번째 업그레이드의 15%에서 30%로 증가하였습니다.
    • 골렘의 두 번째 업그레이드 활성화 능력은 또한 흡수된 적 한 마리당 최대 생명력의 5%만큼 플레이어를 치유합니다.
  • 뼈 골렘
    • 첫 번째 업그레이드
      • 이전 - 뼈 골렘이 최대 생명력의 최대 20%를 피해로 받을 때마다 시체를 흘립니다.
      • 이제 - 스킬이 사용된 골렘 주변에 시체 5구를 소환합니다.
    • 두 번째 업그레이드
      • 이전 - 뼈 골렘이 최대 생명력의 10%를 회복하고, 뼈 골렘이 당신에게서 물려받는 가시의 양이 30%에서 50%로 증가합니다.
      • 이제 - 뼈 골렘이 피해를 입으면 뼈 쐐기를 발사합니다.
  • 아이언 골렘
    • 첫 번째 업그레이드
      • 이제 4번이 아닌 2번 공격할 때마다 충격파를 시전합니다.
      • 충격파의 공격력이 40%에서 154%로 증가했습니다.
    • 두 번째 업그레이드
      • 이제 취약 효과를 적용하는 대신 적을 끌어당깁니다.
전설 위상
  • 이전 - 이제 이동 속도가 감소하지 않습니다. 핏빛 안개핏빛 안개 활성 상태입니다.
  • Now - While in 핏빛 안개핏빛 안개 형태 후 이동 속도가 20% 증가합니다.
  • 이전 - 동안 사자의 군대사자의 군대 이 활성화되면 돌격병의 공격 속도가 70-84% 증가하고 받는 피해가 90% 감소합니다.
  • 지금 - 동안 사자의 군대사자의 군대 활성화되면 돌격병의 공격력이 70-84% 증가하고 받는 피해가 90% 감소합니다.
  • 또한 해골 전사의 최대 수가 2 증가합니다.
  • 이전 - 최대 해골 전사 수가 2 증가합니다.
  • 이제 - 해골 사제는 또한 55-70%의 효과로 당신을 강화합니다.
  • 이전 - 언제 분해분해 시체를 생성하고 25-40 정수를 얻습니다.
  • 후: 언제 분해분해 폭발하면 25-40의 정수를 얻습니다.
  • 이전의- 분해분해 최대 2명의 추가 대상을 연쇄 및 폭발시킬 수 있습니다. 분해가 시체를 소환할 때, 50-100% 확률로 영향을 받는 모든 대상 아래에 시체를 소환합니다.
  • 후: 분해분해 최대 2명의 추가 대상을 연쇄 및 폭발시킬 수 있습니다. 폭발 분해분해 주는 피해가 15-30%[x] 증가합니다.
  • 이전 - 두 적에게 40-50%[x] 증가의 암흑 피해를 입힙니다. 노후화노후화 그리고 아이언 메이든아이언 메이든.
  • 변경 후: 저주에 걸린 적에게 40-50%[x] 증가된 암흑 피해를 입힙니다.
  • 이전 - 최대 생명력의 100%를 초과하여 치유할 때마다 다음 압도 공격 시 0.5%[x]의 추가 압도 피해를 입어 최대 30-60%[x]의 보너스를 얻습니다.
  • 변경 후: 최대 생명력의 100%를 초과하여 치유할 때마다 다음 치명타 적중시 0.5%[x]의 추가 치명타 피해를 부여하여 최대 30-60%[x]의 보너스를 얻습니다.
  • 이전 - 건강할 때 피의 구슬이 10-25의 정수를 부여합니다.
  • 변경 후: 피의 구슬이 10-25의 정수를 부여합니다.
고유 아이템
  • 이전 - 행운의 일격: 최대 10% 확률로 모든 돌격병을 강화하여 각 돌격병의 다음 공격이 폭발하여 X의 물리 피해를 입힙니다.
  • 이제 - 각 돌격병의 6번째 공격이 강화되어 X의 물리 피해를 입힙니다.
모범
제어제어 글리프
  • 이전 - 추가 보너스: 당신과 당신의 졸개가 둔화되거나 오한을 느끼는 적에게 주는 피해가 10%[X] 증가하고, 대신 기절 또는 빙결 상태인 적에게 주는 피해가 20%[X] 증가합니다.
  • 이제 - 추가 보너스: 당신과 당신의 졸개가 군중 제어 대상에게 주는 피해가 20%[X] 증가합니다.
데드레이저데드레이저 글리프
  • 추가 보너스 최대 보너스가 15%[X]로 상향되었습니다.
컬트 지도자컬트 지도자 정복자 노드
  • 이전 - 소환수가 가진 공격 속도 보너스의 20%[X]마다 공격력이 15%[X] 증가합니다.
  • 이제 - 소환수가 보유한 공격 속도 보너스 20%[X]마다 공격력이 30%[X] 증가하여 최대 100% 증가합니다.

버그 수정

게임플레이

사악
  • 의 보너스가 적용되지 않던 문제를 수정했습니다. 뼈 이식뼈 이식 전설 정복자 노드는 피해를 입혀야만 발동하며, 적이 다음과 같은 이유로 취약해졌을 때 발동할 수 있습니다. 뼈 감옥강화된 뼈 감옥.
  • 이동 속도 보너스가 죽음이 다가오다죽음이 다가오다 마을에 있는 동안 활동하지 않았습니다.
  • 다음과 같은 문제를 해결했습니다. 레퀴엠 위상레퀴엠 위상 하수인당 최대 정수를 의도한 것보다 낮게 부여했습니다.
  • 탈것에서 내린 직후 시작된 골렘 공격이 완료되지 않던 문제를 수정했습니다.
 

Necromancer

Skills
  • The Tooltip now correctly references the defiled area for the Slow effect.
  • Removed the movement speed reduction.
  • This ability can now be activated while crowd controlled. Activating this ability makes the player Unstoppable.
  • Reworded description to be more consistent with the use of Corpses.
  • Interval reduced from 1.5 seconds to 1 second.
  • Increased channeling Essence generation from 8 to 10 per second.
  • Upgrades now activate when spawning corpses instead of channeling for 1 second.
  • DecomposeEnhanced Decompose
    • DecomposeDecompose now causes an explosion [40% weapon damage] when creating a corpse or when the target dies.
    • Now also generates 10 Essence when creating a corpse.
  • DecomposeAcolyte's Decompose
    • Previous - Every 1.5 seconds, DecomposeDecompose makes Enemies Vulnerable for 4 seconds.
    • Now - DecomposeDecompose explosions make enemies vulnerable.
  • DecomposeInitiate's Decompose
    • Movement Speed bonus is now on DecomposeDecompose explosions instead of channeling.
  • Increased spawn rate of Volatile Skeletons by 50%.
  • Army of the DeadSupreme Army of the Dead spawn rate adjusted to match Volatile Skeletons.
  • Is now categorized as a Summoning skill.
Passive
  • Previous - After you have been Healthy for at least 2 seconds, you and your Minions gain 4/8/12%[+] Attack Speed.
  • Now - While you are Healthy, you gain 4/8/12%[+] increased critical chance and your Minions gain 6/12/18%[+] increased Critical Strike Chance.
  • Previous - After you have not taken damage in the last 2 seconds, your Minions gain 15% Attack Speed. This bonus is doubled while you have at least 7 Minions.
  • Now - Your Minions gain 3% Attack Speed for each active Minion.
Book of the Dead
  • Skeletal Warriors will now run ahead of the Necromancer more often, and can initiate combat.
  • Skirmishers – Removed 3 second limit from the second upgrade.
  • ReaperReapers
    • First Upgrade
      • Previous - Reaper attacks against enemies who are Immobilized, Slowed, Stunned, or Vulnerable reduce the cooldown of their powerful wind-up attack by 2 seconds.
      • Now - Wind-up attacks now reduce one of your active Cooldowns by 3 seconds.
  • Defenders
    • Now Taunts in an area around them, instead of negating damage every 6 seconds from the first upgrade.
    • Changed functionality from Thorns upgrade instead to take 99% reduced damage from the second upgrade.
  • Shadow Mages
    • Attacks now pierce.
    • First upgrade
      • Previous - Shadow Mage attacks have a 10% chance to Stun for 2 seconds. This cannot happen toon the same enemy more than once every 5 seconds.
      • Now - You deal 3%[x] increased damage for each active Shadow Mage.
    • Additional Shadow Bolt now occurs every 2nd attack after the second upgrade.
  • Cold Mages
    • Attacks now gain 3 Essence from the first upgrade.
    • Attacks now apply Vulnerable without condition.
  • Bone Mages
    • First Upgrade
      • Previous - Reduce the Life cost of your Bone Mages' Attack from 15% to 10%. After being alive for 5 seconds, Bone mages deal 40%[x] increased damage.
      • Now - Bone Mages have a 25% chance to cast Bone SplintersBone Splinters or Bone SpearBone Spear if it is on your equipped Skills.
    • Second Upgrade
      • Previous - Each time a Bone Mage dies from its own attack they leave behind a corpse and Fortify you for 20% of your Maximum Life.
      • Now - Bone Mages drop a corpse when they die. Bone Mage attacks will grant 3% of Maximum Life Fortify.
  • Blood Golem
    • Golem now absorbs 30%, up from 15%, from the first upgrade.
    • The second upgrade active ability from Golem also heals the player for 5% of Maximum Life for each enemy drained.
  • Bone Golem
    • First Upgrade
      • Previous - Each time your Bone Golem takes up to 20% of its Maximum Life as damage, it sheds a corpse.
      • Now - Spawn 5 corpses around the Golem where its ability is used.
    • Second Upgrade
      • Previous - Your Bone golem gains 10% Maximum Life and the amount of Thorns it inherits from you is increased from 30% to 50%.
      • Now - Your Bone Golem unleashes Bone Spikes when taking damage.
  • Iron Golem
    • First upgrade
      • Now casts the Shockwave every 2 attacks instead of 4.
      • Shockwave damage increased from 40% to 154%.
    • Second upgrade
      • Now also pulls enemies in instead of applying Vulnerable.
Legendary Aspects
  • Previous - Your movement speed is no longer reduced while Blood MistBlood Mist is active.
  • Now - While in Blood MistBlood Mist form, increases movement speed by 20%.
  • Previous - While Army of the DeadArmy of the Dead is active, your Minions gain 70-84% Attack Speed and take 90% reduced damage.
  • Now - While Army of the DeadArmy of the Dead is active, your Minions deal 70-84% increased damage and take 90% reduced damage.
  • Also increases the max number of Skeletal Warriors by 2.
  • Previous - Your Maximum number of Skeletal Warriors is increased by 2.
  • Now - Your Skeletal Priests also empower you at 55-70% effectiveness.
  • Previous - When DecomposeDecompose spawns a Corpse, gain 25-40 Essence.
  • After: When DecomposeDecompose explodes, gain 25-40 Essence.
  • Previous - DecomposeDecompose can chain and burst up to 2 additional targets. When Decompose spawns a Corpse, it has a 50-100% chance to spawn a Corpse under all afflicted targets.
  • After: DecomposeDecompose can chain and burst up to 2 additional targets. Explosions from DecomposeDecompose deals 15-30%[x] increased damage.
  • Previous - You deal 40-50%[x] increased Shadow damage to enemies afflicted by both DecrepifyDecrepify and Iron MaidenIron Maiden.
  • After: You deal 40-50%[x] increased Shadow damage to enemies afflicted by any Curse.
  • Previous - Each percent of your Maximum Life you Heal beyond 100% grants you 0.5%[x] bonus Overpower damage on your next Overpowering attack, up to a 30-60%[x] bonus.
  • After: Each percent of your Maximum Life you Heal beyond 100% grants you 0.5%[x] bonus Critical Strike Damage on your next Critical Strike, up to a 30-60%[x] bonus.
  • Previous - While Healthy, Blood Orbs grant 10-25 Essence.
  • After: Blood Orbs grant 10-25 Essence.
Unique Items
  • Previous - Lucky Hit: Up to a 10% chance to empower all of your Minions, causing the next attack from each to explode for X Physical damage.
  • Now - Every 6th attack from each Minion is empowered, exploding for X Physical damage.
Paragon
ControlControl Glyph
  • Previous - Additional Bonus: You and your Minions deal 10%[X] increased damage to Slowed or Chilled enemies or, instead, 20%[X] increased damage to Stunned or Frozen enemies.
  • Now - Additional Bonus: You and your Minions deal 20%[X] increased damage to Crowd Controlled targets.
DeadraiserDeadraiser Glyph
  • Additional Bonus maximum bonus buffed to 15%[X].
Cult LeaderCult Leader Paragon Node
  • Previous - Your Minions deal 15%[X] increased damage for each 20%[X] of Attack Speed Bonus they have.
  • Now - Your Minions deal 30%[X] increased damage for each 20%[X] of Attack Speed Bonus they have, up to a maximum of 100% Attack Speed Bonus.

Bug Fixes

Gameplay

Necromancer
  • Fixed an issue where the bonus from the Bone GraftBone Graft Legendary Paragon Node, which should only trigger from damage, could be triggered when enemies were made Vulnerable by Bone PrisonEnhanced Bone Prison.
  • Fixed an issue where the bonus Movement speed from Death's ApproachDeath's Approach was not active while in town.
  • Fixed an issue where the Requiem AspectRequiem Aspect was granting lower Maximum Essence per minion than intended.
  • Fixed an issue where a Golem attack initiated right after dismounting wouldn't complete.