개발진
Just wond'ring aloud here, but in my mind it makes more sense to build around that .5 kill mechanic rather than removing it. There's a lot of design space to be found in a "health as a resource" playstyle, especially when you've got the tools that D.Va has. Of course, if the Mech was bit scarier than it is now it might feel more justified too. Who knows, the future is full of possibilities! :)

번역기

방금 큰소리로 울리게되었지만, 내 마음 속에는 .5 킬 메카니즘을 제거하는 대신 만드는 것이 더 합리적입니다. "자원으로서의 건강"플레이 스타일에는 특히 D.Va의 도구가있는 경우 많은 디자인 공간이 있습니다. 물론, Mech가 지금보다 조금 더 무섭다면, 더 정당화 될 수도 있습니다. 누가 알 겠어요, 미래는 가능성으로 가득합니다! :)