|
2010-08-17 18:34
조회: 5,953
추천: 0
블리자드에서_발표한_저그_사형선고_번역.TXT
Our intent is not to have a game with broken balance in an attempt to sell an expansion. - 우리는 게임을 이해하고 다양한 전술들을 파악하게 되는 첫 몇주간은 충동적인 벨런스 패치를 안할 생각이다. -우리는 지역마다 많은 차이가 있는것을 알고있다. 북미 유저들을 위해 한 패치는 한국 유저들에게 완전 말도안될수가 있으며, 실제로 벨런스를 무너뜨릴수있다. For instance 10 of their top 20 players are zerg. So that's one place where we have to be mindful and careful - 직역: 그래서 그곳 (한국) 은 특별히 신중하고 사려깊게 attack balance issues with great prejudice. - 직역 : 그리고 편견을 가지고 (저그가 상위 20명중 10명이라는 걸 염두하고) - 그래도, 벨런스 패치는 곧 하게 될것이다. 베타때 빠른 벨런스 패치를 엄청나게 해댔던것은 베타 기간이었기 때문이고, 그것들은 '이쯤이면 되겠지' 하는 식의 패치였다. With a live environment we're not going to throw stuff out there unless we're pretty sure. We've played. We've looked at data. We've looked at each region. And then we act. Which isn't to say we may not be wrong from time to time, but it's a more measured approach than beta players may be used to or expecting.
-----------------------
망했어요
EXP
60,315
(15%)
/ 62,001
|
한울고래