Today we pushed two patches live: A client patch for PC only and a server patch for all platforms addressing the issue with Elite Queue not working correctly. 


We have a client patch for PC only that is going live this morning to address a few issues:


  • Datacenter improvements to make the list easier to understand and use:

    • List will be sorted by ping by default.

    • The selected data center will be highlighted in orange.

      • Focused/hovered data centers will still be highlighted in grey.

    • Right clicking a data center will no longer make it look selected

      • Right click wouldn't actually select the data center but would still highlight the selection which could be confusing.

  • Clients will now send user input to the server at a higher rate.

  • Code: Leaf error

    • There is still some work to do on our end to nail down what is causing this error. In this patch we’re adding more telemetry to help us identify specifically how this error is being caused. You may start to get a code:net error instead of code:leaf. That is intended and part of the telemetry we added. We’ll be continuing to investigate this issue and it remains a priority.


Why only PC? We want to test these changes before putting them out on all platforms. We’ll be continuing to monitor data and player feedback and if we’re seeing improvement with these changes we’ll roll them out for PS4 and Xbox at the launch of Season 2.


오늘 우리는 두 가지 패치를 발표했습니다 : PC 용 클라이언트 패치와 Elite Queue로 문제를 해결하는 모든 플랫폼 용 서버 패치가 올바르게 작동하지 않았습니다.


오늘 아침에 몇 가지 문제를 해결하기 위해 PC에만 클라이언트 패치를 설치했습니다.




목록을 더 쉽게 이해하고 사용할 수 있도록 데이터 센터 개선 사항 :


목록은 기본적으로 ping으로 정렬됩니다.


선택한 데이터 센터가 주황색으로 강조 표시됩니다.


집중화 된 데이터 센터는 여전히 회색으로 강조 표시됩니다.


데이터 센터를 마우스 오른쪽 버튼으로 클릭하면 더 이상 선택되지 않습니다.


오른쪽 클릭은 실제로 데이터 센터를 선택하지 않지만 여전히 혼란 스러울 수있는 선택 사항을 강조 표시합니다.


이제 클라이언트는 더 높은 속도로 서버에 사용자 입력을 보냅니다.


코드 : 리프 오류


이 오류를 일으키는 원인을 찾기 위해 아직 끝까지해야 할 일이 남아 있습니다. 이 패치에서 우리는이 오류가 어떻게 발생하고 있는지 구체적으로 식별 할 수 있도록 더 많은 원격 측정법을 추가하고 있습니다. 코드를 얻기 시작할 수 있습니다 : 코드 대신 net 오류 : 잎. 이것은 우리가 추가 한 원격 측정의 일부이자 의도 한 부분입니다. Google은이 문제를 계속 조사 할 것이며 우선 순위를 유지합니다.




PC 만있는 이유는 무엇입니까? 우리는 이러한 변경 사항을 모든 플랫폼에 적용하기 전에 이러한 변경 사항을 테스트하려고합니다. 우리는 계속해서 데이터와 플레이어의 피드백을 모니터링 할 것이며, 이러한 변화에 대한 개선이 이루어지면 시즌 2가 시작될 때 PS4와 Xbox에 대한 의견을 발표 할 것입니다.