<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
<ItemFilter xmlns:i="http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance">
  <name>WorldOverlayCanvas</name>
  <filterIcon>0</filterIcon>
  <filterIconColor>0</filterIconColor>
  <description />
  <lastModifiedInVersion>1.0.6</lastModifiedInVersion>
  <lootFilterVersion>2</lootFilterVersion>
  <rules>
    <Rule>
      <type>HIDE</type>
      <conditions>
        <Condition i:type="RarityCondition">
          <rarity>NORMAL MAGIC RARE EXALTED</rarity>
        </Condition>
      </conditions>
      <color>0</color>
      <isEnabled>true</isEnabled>
      <levelDependent>false</levelDependent>
      <minLvl>0</minLvl>
      <maxLvl>0</maxLvl>
      <emphasized>false</emphasized>
      <nameOverride />
    </Rule>
    <Rule>
      <type>HIGHLIGHT</type>
      <conditions>
        <Condition i:type="AffixCondition">
          <affixes>
            <int>381</int>
            <int>400</int>
            <int>546</int>
            <int>552</int>
            <int>553</int>
            <int>584</int>
            <int>637</int>
            <int>680</int>
            <int>681</int>
            <int>682</int>
            <int>683</int>
            <int>684</int>
            <int>709</int>
          </affixes>
          <comparsion>ANY</comparsion>
          <comparsionValue>0</comparsionValue>
          <minOnTheSameItem>1</minOnTheSameItem>
          <combinedComparsion>ANY</combinedComparsion>
          <combinedComparsionValue>1</combinedComparsionValue>
          <advanced>false</advanced>
        </Condition>
      </conditions>
      <color>1</color>
      <isEnabled>true</isEnabled>
      <levelDependent>false</levelDependent>
      <minLvl>0</minLvl>
      <maxLvl>0</maxLvl>
      <emphasized>true</emphasized>
      <nameOverride />
    </Rule>
    <Rule>
      <type>HIGHLIGHT</type>
      <conditions>
        <Condition i:type="AffixCondition">
          <affixes>
            <int>676</int>
            <int>677</int>
            <int>678</int>
            <int>679</int>
            <int>673</int>
            <int>674</int>
            <int>675</int>
            <int>710</int>
            <int>711</int>
            <int>712</int>
            <int>713</int>
            <int>714</int>
            <int>701</int>
            <int>700</int>
            <int>702</int>
            <int>703</int>
            <int>704</int>
            <int>705</int>
            <int>706</int>
            <int>698</int>
            <int>699</int>
            <int>707</int>
            <int>708</int>
            <int>758</int>
            <int>166</int>
            <int>183</int>
            <int>191</int>
            <int>255</int>
            <int>185</int>
            <int>238</int>
            <int>381</int>
            <int>393</int>
            <int>385</int>
            <int>134</int>
            <int>28</int>
            <int>27</int>
            <int>34</int>
            <int>330</int>
            <int>331</int>
            <int>506</int>
            <int>14</int>
          </affixes>
          <comparsion>MORE_OR_EQUAL</comparsion>
          <comparsionValue>1</comparsionValue>
          <minOnTheSameItem>2</minOnTheSameItem>
          <combinedComparsion>MORE_OR_EQUAL</combinedComparsion>
          <combinedComparsionValue>4</combinedComparsionValue>
          <advanced>true</advanced>
        </Condition>
      </conditions>
      <color>2</color>
      <isEnabled>true</isEnabled>
      <levelDependent>false</levelDependent>
      <minLvl>0</minLvl>
      <maxLvl>0</maxLvl>
      <emphasized>false</emphasized>
      <nameOverride />
    </Rule>
    <Rule>
      <type>HIGHLIGHT</type>
      <conditions>
        <Condition i:type="AffixCondition">
          <affixes>
            <int>50</int>
            <int>502</int>
            <int>718</int>
            <int>49</int>
            <int>4</int>
            <int>84</int>
            <int>38</int>
            <int>16</int>
            <int>9</int>
            <int>35</int>
            <int>39</int>
            <int>6</int>
            <int>5</int>
            <int>25</int>
            <int>52</int>
          </affixes>
          <comparsion>MORE_OR_EQUAL</comparsion>
          <comparsionValue>1</comparsionValue>
          <minOnTheSameItem>1</minOnTheSameItem>
          <combinedComparsion>MORE_OR_EQUAL</combinedComparsion>
          <combinedComparsionValue>3</combinedComparsionValue>
          <advanced>true</advanced>
        </Condition>
        <Condition i:type="SubTypeCondition">
          <type>
            <EquipmentType>CATALYST</EquipmentType>
            <EquipmentType>IDOL_1x1_LAGON</EquipmentType>
            <EquipmentType>IDOL_1x1_ETERRA</EquipmentType>
            <EquipmentType>RELIC</EquipmentType>
            <EquipmentType>RING</EquipmentType>
            <EquipmentType>AMULET</EquipmentType>
            <EquipmentType>IDOL_2x1</EquipmentType>
            <EquipmentType>IDOL_1x2</EquipmentType>
            <EquipmentType>IDOL_3x1</EquipmentType>
            <EquipmentType>IDOL_1x3</EquipmentType>
            <EquipmentType>IDOL_4x1</EquipmentType>
            <EquipmentType>IDOL_1x4</EquipmentType>
            <EquipmentType>IDOL_2x2</EquipmentType>
          </type>
          <subTypes />
        </Condition>
      </conditions>
      <color>12</color>
      <isEnabled>true</isEnabled>
      <levelDependent>false</levelDependent>
      <minLvl>0</minLvl>
      <maxLvl>0</maxLvl>
      <emphasized>true</emphasized>
      <nameOverride />
    </Rule>
    <Rule>
      <type>HIGHLIGHT</type>
      <conditions>
        <Condition i:type="AffixCondition">
          <affixes>
            <int>50</int>
            <int>502</int>
            <int>718</int>
            <int>49</int>
            <int>4</int>
            <int>84</int>
            <int>38</int>
            <int>16</int>
            <int>9</int>
            <int>35</int>
            <int>39</int>
            <int>6</int>
            <int>5</int>
            <int>25</int>
            <int>52</int>
          </affixes>
          <comparsion>MORE_OR_EQUAL</comparsion>
          <comparsionValue>3</comparsionValue>
          <minOnTheSameItem>1</minOnTheSameItem>
          <combinedComparsion>MORE_OR_EQUAL</combinedComparsion>
          <combinedComparsionValue>4</combinedComparsionValue>
          <advanced>true</advanced>
        </Condition>
        <Condition i:type="LevelCondition">
          <treshold>60</treshold>
          <type>ABOVE_LEVEL</type>
        </Condition>
        <Condition i:type="SubTypeCondition">
          <type>
            <EquipmentType>WAND</EquipmentType>
            <EquipmentType>TWO_HANDED_STAFF</EquipmentType>
            <EquipmentType>CATALYST</EquipmentType>
            <EquipmentType>HELMET</EquipmentType>
            <EquipmentType>BODY_ARMOR</EquipmentType>
            <EquipmentType>BELT</EquipmentType>
            <EquipmentType>BOOTS</EquipmentType>
            <EquipmentType>GLOVES</EquipmentType>
            <EquipmentType>AMULET</EquipmentType>
            <EquipmentType>RING</EquipmentType>
            <EquipmentType>RELIC</EquipmentType>
            <EquipmentType>IDOL_1x1_ETERRA</EquipmentType>
            <EquipmentType>IDOL_1x1_LAGON</EquipmentType>
            <EquipmentType>IDOL_2x1</EquipmentType>
            <EquipmentType>IDOL_1x2</EquipmentType>
            <EquipmentType>IDOL_3x1</EquipmentType>
            <EquipmentType>IDOL_1x3</EquipmentType>
            <EquipmentType>IDOL_4x1</EquipmentType>
            <EquipmentType>IDOL_1x4</EquipmentType>
            <EquipmentType>IDOL_2x2</EquipmentType>
          </type>
          <subTypes />
        </Condition>
      </conditions>
      <color>7</color>
      <isEnabled>true</isEnabled>
      <levelDependent>false</levelDependent>
      <minLvl>0</minLvl>
      <maxLvl>0</maxLvl>
      <emphasized>true</emphasized>
      <nameOverride />
    </Rule>
    <Rule>
      <type>SHOW</type>
      <conditions>
        <Condition i:type="RarityCondition">
          <rarity>EXALTED</rarity>
        </Condition>
        <Condition i:type="SubTypeCondition">
          <type>
            <EquipmentType>WAND</EquipmentType>
            <EquipmentType>TWO_HANDED_STAFF</EquipmentType>
            <EquipmentType>CATALYST</EquipmentType>
            <EquipmentType>RING</EquipmentType>
            <EquipmentType>AMULET</EquipmentType>
            <EquipmentType>RELIC</EquipmentType>
            <EquipmentType>IDOL_1x1_ETERRA</EquipmentType>
            <EquipmentType>IDOL_1x1_LAGON</EquipmentType>
            <EquipmentType>IDOL_2x1</EquipmentType>
            <EquipmentType>IDOL_1x2</EquipmentType>
            <EquipmentType>IDOL_3x1</EquipmentType>
            <EquipmentType>IDOL_1x3</EquipmentType>
            <EquipmentType>IDOL_4x1</EquipmentType>
            <EquipmentType>IDOL_1x4</EquipmentType>
            <EquipmentType>IDOL_2x2</EquipmentType>
            <EquipmentType>HELMET</EquipmentType>
            <EquipmentType>BODY_ARMOR</EquipmentType>
            <EquipmentType>BELT</EquipmentType>
            <EquipmentType>BOOTS</EquipmentType>
            <EquipmentType>GLOVES</EquipmentType>
          </type>
          <subTypes />
        </Condition>
      </conditions>
      <color>0</color>
      <isEnabled>true</isEnabled>
      <levelDependent>false</levelDependent>
      <minLvl>0</minLvl>
      <maxLvl>0</maxLvl>
      <emphasized>false</emphasized>
      <nameOverride />
    </Rule>
  </rules>
</ItemFilter>