• Pre-Expansion Invasion Event 소군단 (침공 이벤트)
    • The invasion hits all of Azeroth, so we will see invasions in many different zones throughout the world. 군단이 온 아제로스를 침공합니다, 따라서 우리는 수많은 지역이 침공당하는 것을 볼 수 있을 것입니다.
    • We are seeing new demons and engines of war that we have never seen before. 우리는 여태까지 본 적 없는 새로운 전쟁기계와 악마들을 볼겁니다.
    • There will be some period of time over weeks that Azeorth is being invaded and the various factions will decide how they are going to handle it. 수 주 동안 아제로스 침공이 이어질 것이고 다양한 진영들은 이것을 어떻게 다룰까 결정할 겁니다.
    • Players will have demon invasions they need to fight against, all leading up to the launch of the expansion. 플레이어들은 싸워 나가야할 악마의 침공이 있습니다. 이건 확장팩의 서곡이 될것입니다.
    • The Broken Shore will be part of this launch event. 부서진 해안도 런치 이벤트의 일부가 될 겁니다.
  • The developers can't talk about their favorite feature of Legion yet. They are still working on lots of super cool secret stuff! 개발자들은 아직 군단의 가장 좋아하는 특징을 말할 수 없습니다. 그들은 여전히 수 많은 짱 멋지고 비밀스러운 것들을 개발 중입니다. 
  • The team would love to do something with Karazhan. There is a lot of great lore there. There aren't any plans to announce yet, but the team is discussing what they can do with it. 개발진은 카라잔에서 뭔가를 하기를 바랍니다. 그곳에는 이야깃거리가 많습니다. 아직 계획이 발표되진 않았지만, 개발진은 이 장소로 무엇을 할 수 있는 지 논의 중입니다.
  • The team is not talking about doing a player or guild housing system right now. 개발진은 지금 당장은 플레이어나 길드의 하우징 시스템에 대해 논의하지 않습니다.
  • Having an Artifact weapon makes sense for this expansion. The weapons we have now aren't enough for us to even stand a chance against the invasion. 유물 무기를 가지는 건 말이 되는 일입니다. 우리가 지금 가진 무기는 침공에 대해 맞설 기회를 주지 못합니다.
  • Flying mounts feel awesome, so as much as the team wants players to explore the world from the ground, there needs to be a way to unlock flying later in the expansion. 나는 탈것들은 멋집니다. 충분히 땅에서 지역을 탐험하면 확장팩 나중에 비행을 할 수 있는 방법이 있을 것입니다.
  • There are plans for itemization and having to share Leather loot between classes that the team isn't ready to talk about yet. 가죽 아이템에 대해 스텟 조정과 가죽 룻을 직업들 간에 공유하게 할 계획이 있지만 아직 개발진은 말할 준비가 안됐습니다.(오역일 가능성 높음.) 
  • Demon Hunters being able to see other players through walls is really cool and fits the class. 악마 사냥꾼은 벽을 꿰뚫어 다른 플레이어들을 볼 수 있을 것입니다. 이건 멋지고 이 직업에 어울립니다.
  • The team isn't sure how matchmaking and the Prestige system will interact. They can't completely split people up by Prestige rank, as that would result in very long queue times. 개발진은 매칭과 위신 시스템이 어떻게 상호작용할지 아직 결정 못했습니다. 위신에 따라서 매칭을 나누면 대기시간이 너무 길어질 것입니다.
  • You didn't see more Horde than Alliance in Warlords, you saw more Orcs. Those Orcs were Iron Horde, not Horde. They were the enemy of everyone. We also saw both Horde and Alliance heroes, so there wasn't a huge disparity. Legion will have both Alliance and Horde heroes and stories. 드레노어의 전쟁 군주에서 호드를 얼라이언스보다 많이 본 게 아닙니다. 오크들을 많이 본 거죠. 그들은 강철 호드지, 호드가 아닙니다. 그들은 모두의 적이었죠. 우리는 호드와 얼라이언스의 영웅들을 봤습니다, 따라서 얼라이언스와 호드는 별로 차이가 없었습니다. 군단에서도 얼라이언스와 호드의 영웅들에 대한 이야기가 이어질 겁니다.


Do artifacts work in pvp?
Yes (holinka)

pvp에 유물 무기 사용 될까요?
네(홀린카).
//무기가 군단에선 유물 무기 밖에 없을 테니 당연한 일이겠죠?

http://www.mmo-champion.com/content/ 출처

의역/오역 많습니다. 댓글로 고쳐주시길 바랍니다.