https://www.reddit.com/r/thesecretweapon/comments/69okb8/current_intesting_changes_for_zac_710/?st=j2efd5e4&sh=c5c750d4

오역, 오타 지적은 언제나 감사합니다.



현재 내부적으로 테스트중인 변경점이며, 다음주 PBE에 적용될 예정이라고합니다.


Riot Shrieve - 게임 디자이너

탄성 주먹(Q)
기본 피해량: 50/70/90/110/130 >>> 35/45/55/65/75
자크의 최대 체력에 비례한 피해량 계수: 4% (신규)
둔화 지속시간: 0.25초 >>> 0.5초 (7.9 패치 기간 내에 추가 패치되었음.)
광역 피해를 입히는 충돌 크기: 200 >>> 300
두번째 Q 추가 공격 사거리: 100 >>> 125 (총 300)
두번째 Q 기본 지속 효과 조각 생성: 이전에는 고유한 챔피언을 적중할때마다 두번째 조각이 생성되었지만, 이제 고유한 유닛을 적중하면 두번째 조각이 생성됩니다.
두번째 Q 대상 지정: 다수의 적이 서로 겹쳐있을때 붙잡지 않은 대상에게 두번째 Q 공격이 다시 갑니다. (예: 정글 칼날부리들)
스킬 미리 사용: 대상을 서로 집어 던질때, E 스킬 미리 사용이 더 부드럽게되며 Q2를 사용하는 도중, 그리고 대상을 서로 집어 던지는 동안 W를 시전할 수 있습니다.

새총 발사(E)
기본 피해량: 80/120/160/200/240 >>> 80/130/180/230/280 (7.9 패치 기간 내에 추가 패치되었음.)
띄우는 시간: 이제 자크가 새총 발사(E)로 힘을 모은 시간에 비례하여 0.5초 >>> 1초로 증가합니다. (신규)


또한 던져질때(사이온의 E 스킬에서 미니언을 차는 것과 같은 행동을 하기 전에) 미니언과 몬스터에대한 버그를 수정했습니다. (던지는 행동이 끝날때까지 죽지 않습니다.)



Hey guys just wanted to give an update to some of the changes that are being tested internally. We had a couple games with them on Friday and they went pretty well. We'll be testing them more next week.

Stretching Strikes (Q)
Base Damage: reduced 50 / 70 / 90 / 110 / 130 >>> 35 / 45 / 55 / 65 / 75
Damage Scaling Based upon Zac's Max Health: 4% (NEW)
Slow Duration: .25 >>> .5 seconds (hotfixed during 7.9)
Collision Damage AoE Size: 200 >>> 300
Q2 Bonus Attack Range: increased 100 >>> 125 (300 total)
Q2 Passive Blob Generation: previously Q2 would spawn a second blob only if each attack hit a unique champion, now spawns as long as it hits a unique unit
Q2 Targeting: redirects Q2 attacks to a non-grabbed target when multiple enemies are stacked on top of one another (i.e. jungle raptors)
Spell Queuing: smoother queuing E when slamming targets together, W can be cast during Q2 and while slamming targets together

Elastic Slingshot (E)
Base Damage: 80 / 120 / 160 / 200 / 240 >>> 80 / 130 / 180 / 230 / 280 (hotfixed during 7.9)
Knockup Duration: now scales from .5 >>> 1 second based upon how long Zac charges before release (NEW)

Also there should be a bug fix for minions and monsters when being thrown; before they acted like kicked minions from Sion E (as in not dying until the end of the throw).