간단한 의역입니다.

https://www.wowhead.com/news/upcoming-class-and-item-tuning-on-may-3rd-blood-dk-nerf-windwalker-buff-326908

With our next scheduled weekly maintenance (May 3 in this region), we intend to make some tuning adjustments to several classes and one item.
돌아오는 와요일에 아래와 같이 몇몇 직업과 1개의 아이템에 대한 조정이 있습니다.

Classes
Death Knight
Blood
The First Eidolon’s Soulsteel (2-piece) set bonus: Heart Strike now increases the duration of Dancing Rune Weapon by 0.33 seconds (was 0.5 seconds).
The tooltip will display 0.3 seconds. This will be updated in a later patch.
혈죽 : 2셋효과중 심장강타가 룬무기 지속시간을 0.33초 늘려줌 (기존 0.5초)
툴팁은 0.3초로 보여질거고 나중 패치에서 수정 예정

Hunter
Beast Mastery
All damage abilities increased by 4%.
This change does not apply to PvP combat.
야냥 : 모든데미지 4% 증가, PvP는 적용 안됨

Monk
Windwalker
All damage abilities increased by 4%.
This change does not apply to PvP combat.
풍운 : 모든데미지 4% 증가, PvP 적용안됨

Rogue
Outlaw
All damage abilities increased by 3%.
무법 : 모든 데미지 3% 증가

Warrior
Arms
All damage abilities increased by 4%.
무전 : 모든데미지 4% 증가

Warlock
Affliction
All damage abilities increased by 4%.
고흑 : 모든데미지 4% 증가

Items
Gladiator’s Echoing Resolve now increases the duration of crowd control by 25% (was 20%), now lasts 12 seconds (was 15 seconds), no longer increases the duration of root effects, and no longer causes the target to become immune to root effects.
아이템
검투사의 메아리치는 결의는 이제 첫번째 군중제어의 지속시간이 25%로 늘어나며 (이전 20%), 다음 군중제어 면역효과는 12초간 지속됩니다. (이전 15초) 더이상 구속효과의 지속시간은 늘어나지 않으며, 그결과 구속효과에 면역이 되지도 않습니다.