모두 안녕하세요 -

우리는 개발팀이 몇 주 전에 위의 게시물에서 상세히 설명한 데이터베이스 문제를 해결하기 위해 들인 모든 작업에 대한 업데이트를 제공하고자 합니다.

지난번 업데이트에서 언급했듯이 글로벌 데이터베이스에서 캐릭터 저장이 발생하고 있습니다. 다음 주, 당사의 내부 팀은 데이터베이스 스트레스를 일부 완화하기 위해 전역이 아닌 지역적 측면에서 저장을 더 자주 수행함으로써 중요한 변화를 테스트하기 시작할 것입니다. 내부 부하 테스트가 완료되면 PTR 서버에 이 픽스를 설치하여 실제 테스트를 거친 후 라이브 게임에 출시할 예정입니다.

게다가 다음 주에 출시될 것으로 예상되는 또 다른 클라이언트 패치가 있습니다. 이 패치는 큐에 배치되는 시간과 시간 견적을 추가하여 큐 타임의 투명성을 높여줍니다. 우리는 또한 피크 플레이 기간 동안 더 많은 수의 플레이어들을 확보할 수 있도록 다양한 시간으로 게임을 제한하는 방법을 시행할 것이다. 이러한 변화는 또한 이러한 순간에 게임에 뛰어들 수 있는 플레이어들의 수를 조정할 수 있는 더 나은 방법을 제공할 것이다.

마지막으로 버그 수정 및 기능과 관련하여 게임에 대한 몇 가지 중요한 업데이트가 예정되어 있으며 조만간 모든 업데이트를 검토하기를 기대합니다.

'디아블로 II: 부활'의 지옥으로 모험을 떠나시는 동안 기다려주셔서 다시 한번 감사드립니다. 가능한 경우 업데이트를 계속 제공할 것입니다.


번역-파파고

https://us.forums.blizzard.com/en/d2r/t/diablo-ii-resurrected-outages-an-explanation-how-we%E2%80%99ve-been-working-on-it-and-how-we%E2%80%99re-moving-forward/28164/4


Hello all -

We wanted to provide an update on all the work the dev team has been putting in on addressing some of the database issues that we detailed in our post above a couple of weeks ago.

As we mentioned in our last update, character saves have been occurring on the global database. Next week, our internal teams will begin testing a significant change by having saves occur more often on the regional end, rather than global, in hopes of alleviating some database stress. Once our internal load testing is complete, we will put up a PTR server with this fix to get some real-world testing before rolling out to the live game.

On top of that, we have another client patch that we expect to hit next week which will offer better transparency on queue times by adding time estimates alongside your placement in the queue. We will also be implementing a way to rate limit games with varying times to ensure we can get higher amounts of players in during peak playing periods. This change will also give us a better way to adjust the number of players that can jump into the game during these moments.

Lastly, we have some significant updates coming to the game in terms of bug fixes and features, and we are looking forward to going over all of those updates with you soon.

Thank you again for all your patience as you venture your way back into Hell in Diablo II: Resurrected. We will continue to provide updates when available.