|
2026-06-26 11:05
조회: 224
추천: 0
근데 이집트는 솔까 우리가 줫바를 것 같지 않냐이집트도 유럽파 몇 명 있는 거 외엔 다 자국 리그 선수들이라는데
난 솔직히 이집트전은 우리나라가 선전하고 16강 갈 거라고 봄 ㅇㅇ 왠지 느낌도 그렇고
EXP
419,992
(66%)
/ 432,001
ART OF CONTAINMENT Name of the Owner: Art of Containment: Digitalization(Coreframe) Ownership Transferred on: June 12, 2026 17:00 U.S. Eastern Standard Time Strategy/Tactic: Coreframing Motto/Slogan: "Focus on yourself, and the world will tell you the way." IT'S NOT YOUR FAULT, AND YOU DON'T HAVE TO BE TOO SELF-AWARE.
|
Containment